مهلت نهایی کردن ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان تا ۲۳ دی تمدید شد

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۸:۱۷:۵۷
کد خبر: ۳۶۰۰۶۵
مهلت نهایی کردن ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان تا ۲۳ دی تمدید شد
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: مهلت نهایی کردن ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان ویژه زائرین اصلی و ذخیره تا ۲۳ دی تمدید شد و عدم مراجعه زائران در موعد مقرر به سایت، به منزله انصراف از اعزام تلقی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت:مهلت نهایی کردن ثبت‌نام عتبات ویژه زائرین اصلی و ذخیره تا 23 دی ماه تمدید شد.

وی افزود: زائران اصلی و ذخیره تا پایان روز چهارشنبه 23 دی ماه فرصت دارند با مراجعه به لینک نهایی کردن ثبت‌نام در صفحه اصلی سایت لبیک به آدرس http://labbayk.com نسبت به نهایی کردن ثبت‌نام خود اقدام کنند.

زارع تاکید کرد: عدم مراجعه زائران در موعد مقرر به سایت،به منزله انصراف از اعزام تلقی شده و از میان ظرفیت‌های باقی مانده مجددا قرعه کشی خواهد شد.

زارع گفت: جدول قیمت عتبات دانشگاهیان به تفکیک هر استان در حال آماده سازی است که به زودی بعد از اعلام نهایی از سوی سازمان حج و زیارت به اطلاع زائرین گرامی خواهد رسید.

وی در خاتمه اظهار داشت: اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از 5 بهمن آغاز شده و تا پایان فروردین ماه سال 95 ادامه خواهد داشت و در این مدت 11هزار و 500 نفر از دانشگاهیان کشور راهی عتبات عالیات خواهند شد.

نظر شما