نایب رئیس اتاق اکو ایران خبر داد:

برگزاری اجلاس کشور های فارسی زبان به زودی در گلستان

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۸:۴۷:۴۰
کد خبر: ۳۶۰۰۸۷
برگزاری اجلاس کشور های فارسی زبان به زودی در گلستان
رئیس کمیسیون گردشگری کشور و نایب رئیس اتاق اکو ایران در گرگان گفت : این اجلاس باحضورکشور های فارسی زبان افغانستان و تاجیکستان در گلستان برگزار می شود .

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رئیس کمیسیون گردشگری کشور و نایب رئیس اتاق اکو ایران امروز در گرگان گفت: اتاق ایران با برگزاری اجلاس کشور های فارسی زبان افغانستان و تاجیکستان در گلستان موافقت کرده است و این اجلاس به زودی در گلستان برگزار می شود .

احمد اصغری افزود: تشکیل دانشکده گردشگری و پلیس گردشگری و حمایت از طرح های گردشگری دارای توجیه اقتصادی از جمله برنامه های دولت برای توسعه این صنعت در گلستان است.

وی گفت: 55 درصد گردشگران خارجی را گردشگران زیارت و حوزه سلامت دانست و پیشنهاد کرد در صورت آمادگی گلستان دومین کنگره گردشگری سلامت اکو در گلستان برگزار شود.

نایب رئیس اتاق اکو در کشور تهیه نقشه راه توسعه گردشگری کشور را ضروری دانست و گفت:ایران با 160 کشور مبادله ویزا دارد و در فرودگاه امام خمینی (ره) ویزای یک ماهه صادر می شود .

اصغری افزود: رایزنهای اقتصادی و فرهنگی ایران در خارج از کشور هم فعال شده اند تا با معرفی جاذبه های تاریخی و فرهنگی و طبیعی گردشگران را برای سفر به کشور جذب کنند .

اصغری برای حضور درنخستین جلسه کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر گلستان به گرگان سفر کرده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز