سارق پیرزن‌ها دستگیر شد

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۱۵:۰۵
کد خبر: ۳۶۰۲۳۱
سارق پیرزن‌ها دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا گفت: سارق 67 ساله ای که خود را ساکن نیوزیلند معرفی و با چرب زبانی و تردستی از زنان پیر سرقت می کرد، با یک کیلو و 537 گرم طلا در شهرستان صومعه سرا، دستگیر شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ"اردشیر آقاجانی" گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت پول از دخل مغازه اش توسط فردی ناشناس، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی آثار و مستندات صحنه جرم، سرنخی از خودرو سارق بدست آورده و با ترفندی، سارق را در نیمه های شب دستگیر کردند.

آقاجانی با بیان اینکه سارق 67 ساله که در ابتدا منکر جرم خود بود، با آثار و مستندات ارائه شده لب به اعتراف گشود و به سرقت اعتراف کرد ، بیان داشت: در بازرسی از صندوق عقب خودروی پراید متهم، در داخل کیفی یک کیلو و 537 گرم طلا کشف شد.

وی با اشاره به اینکه سارق خود را ساکن نیوزیلند معرفی و با چرب زبانی و تردستی از سوژه های خود که اغلب پیرزن ها بودند، سرقت و با خودرویش متواری می شد، اظهار داشت: تاکنون هفت شاکی، متهم را شناسایی و از وی شکایت کرده اند.

این مقام انتظامی به یکی از شگردهای متهم اشاره کرده و افزود: متهم با سوار کردن پیرزن ها در خودرواش، با معرفی خود به عنوان خیر و اینکه در یک نهاد خیریه فعالیت می کند، پول هایی که بر روی صندلی پرایدش که بالغ بر چندین میلیون بوده را به سوژه خود نشان داده و با این پیشنهاد که می تواند او را در نهاد خیریه عضو کند، به وی پیشنهاد همکاری می داد.

آقاجانی بیان داشت: متهم در ادامه با این عنوان که اگر صاحب امور خیریه طلاهای پیرزن را ببیند با عضو شدن وی موافقت نمی کند، طلاها را از وی دریافت و بعد از قرار دادن آن در کیسه ای، به سوژه خود می گفت که از ماشین پیاده شده تا خودرویش را پارک کند و بعد از اینکه سوژه از خودرو پیاده می شد، به سرعت از صحنه می گریخت.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه متهم سابقه دار بوده و هفت فقره سابقه آدم ربایی، سرقت مسلحانه، تهدید ماموران، شرب خمر ، فروش آلات اشاعه منکر و... در پرونده خود دارد، خاطرنشان کرد: سارق اهل یکی از روستاهای شهرستان صومعه سرا و ساکن تهران است.

آقاجانی با تاکید بر اینکه ارزش تقریبی طلاهای کشف شده بیش از یک میلیارد و 475 میلیون و 520 هزار ریال است و سارق سرقت های اخیر خود را در تهران و شهرستان رشت انجام داده، تصریح کرد: تحقیق از متهم برای اعتراف به سرقت های احتمالی و نحوه بدست آوردن یک کیلو و 537 گرم طلا همچنان ادامه دارد.

نظر شما