دولت اروگوئه اعلام کرد:

ماریجوانا در صدر لیست مواد مخدر کشف شده

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۴:۱۹
کد خبر: ۳۶۰۲۹۴
ماریجوانا در صدر لیست مواد مخدر کشف شده
دولت اروگوئه اعلام کرد: ماریجوانا در صدر لیست مواد مخدر کشف شده در این کشور قرار دارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا و به نقل از سایت اینترنتی "هرالدتریبیون"، وزیر امورد داخلی اروگوئه گفت: ماریجوانا در میان مواد مخدری که بین دوم مارس تا 31 دسامبر 2015 در اروگوئه کشف شده، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی نیروهای کشوری و منطقه ای مبارزه با مواد مخدر بیش از 2.5 تن ماریجوانا، نزدیک به 135 کیلوگرم کوکائین و 67.6 کیلوگرم چسب کوکائین، ماده مخدر ارزانتری که از ترکیب کوکائین با مواد دیگر ساخته می شود، کشف کرده اند. جای شگفتی است که ماریجوانا هنوز بیشترین سهم را در میان مواد مخدر کشف شده در اروگوئه دارد چراکه خرید و فروش این ماده در سال 2013 با دستور "خوزه موخیکا" رئیس جمهور پیشین این کشور قانونی شده است.

وزیر امور داخلی گفت که در نتیجه عملیات ستاد مبارزه با موادمخدر 865 محل توزیع و فروش مواد مخدر در اروگوئه بسته و توقیف شده اند. بیشتر این مکان ها -508 مورد آنها- در منطقه پایتخت کشور شامل استان های مونتویدئو، کانلون و سن خوزه کشف شده اند که بیش از نیمی از جمعیت 3.3 میلیون نفری اروگوئه را در خود جای داده اند.

وزیر امور داخلی افزود تلاش ها برای مبارزه با مواد مخدر منتج به دستگیری دو هزار و 554  نفر شده است که از میان آنها 763 تن برای حبس به دادگاه ارجاع داده می شوند، 470 نفر به مجازات های بدون زندان محکوم و 23 مورد نیز به ندامتگاه های نوجوانان منتقل خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز