ارسال بیش از هزار اثر به جشنواره کرامت والدین

۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۱:۲۶:۵۰
کد خبر: ۳۷۰۱۳۹
ارسال بیش از هزار اثر به جشنواره کرامت والدین
دبیر جشنواره کرامت والدین (سایه پدر؛مهر مادر ) از ارسال هزار و 280 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، معصومه حکیمی پور در حاشیه این جشنواره در جمع خبرنگاران گفت: آثار این جشنواره در قالب عکس و فیلم کوتاه با تلفن همراه تهیه و ارسال شده اند.

وی افزود: نخستین جشنواره کرامت والدین(سایه پدر مهر مادر) با هدف فرهنگ سازی در استفاده صحیح و مناسب از فن آوری های نوین ، استفاده مناسب از فضای مجازی ، تعمیق نگاه معنوی جوانان و توجه بیشتر به مهمترین ارکان خانواده یعنی پدر و مادر ، ثبت آثار خلاقانه با تلفن همراه و حمایت از هنرمندان و  کاربران تلفن همراه برگزار می شود.
 
دبیر جشنواره گفت: در بخش سایه پدر، موضوع هایی همچون؛ دستان پدر، تلاش پدر (کسب معیشت حلال)، صبر و صلابت پدر، سیمای پدر ، مهربانی پدر، پدر درخانه و عبادت پدر همچنین در بخش مهر مادر نیز موضوع هایی مانند ؛ دستان مادر، سیمای مادر، محبت مادر، تلاش مادر ، عفاف مادر ، عبادت مادر ، نگاه مادر، مادر درخانه (آشپزی – مطالعه و…) و در بخش خانواده هم ؛ خانواده و انفاق ، خانواده‌های پرجمعیت ، خانواده و صله رحم  همچنین خانواده و طبیعت، خانواده و همسایگان برای ارسال آثار در نظر گرفته شده بود.
 
وی اضافه کرد: سال آینده این جشنواره در بخش های دلنوشته و شعر نیز برگزار خواهد شد.
 
مسئول بسیج جامعه زنان کشور که با همکاری بسیج سازمان صداوسیما جشنواره کرامت والدین را برگزار کرده است نیز در جمع خبرنگاران گفت: فرهنگ سازی و توجه به بنیاد خانواده به عنوان پایه اصلی تمدن اسلامی و ایرانی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
 
مینو اصلانی افزود: ارتقای  فرهنگ احترام در خانواده باید در پایان نامه های دانشجویی و همچنین محصولات فرهنگی و رسانه ای کشور مورد توجه قرار گیرد.
نظر شما