کامیاب:

ورزش و جوانان فارس سال ۹۵ را بارویکرد جدید آغاز می کند

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۲:۰۶
کد خبر: ۳۸۳۹۵۶
ورزش و جوانان فارس سال ۹۵ را بارویکرد جدید آغاز می کند
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: ورزش و جوانان فارس سال 95 را بارویکرد جدید آغاز می کند تا گام های موثرتری در راستای موفقیت ورزش و رشد جوانان دراستان برداشته شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از  فارس، حیدر علی کامیاب کلانتری در نشست با روسای اداره های ورزش و جوانان شهرستان های استان اظهارداشت: سال 94 توفیق های مناسبی درحوزه های مختلف توسط این اداره کل درسراسر استان کسب شد که برای ادامه دار بودن آن در سال آتی باید فعالیت ها بیشتر شود.
وی باتاکید براینکه سال 95 ، سالی پرکار برای ورزش و جوانان فارس است، عنوان کرد: میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در خرداد 95 ازجمله رویدادهای مهم استان در سال آتی است که برای برگزاری مطلوب آن باید همه دست اندرکاران  ورزش در نقاط مختلف استان کمک کنند.
 مدیرکل ورزش و جوانان فارس اضافه کرد: معرفی شهر شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام به مدت دوسال ازدیگر رویدادهای مهم سال 95 برای ورزش و جوانان استان فارس است که دراین زمینه نیز باید همه دست به دست هم دهند تا شاهد سربلندی شیراز سرافراز دراین رویداد نیز باشیم.
کامیاب سپس از تمام دست اندرکاران ورزش و جوانان فارس در شهرستان ها و اداره کل تشکر کرد و گفت : موفقیت های کسب شده توسط حوزه های مختلف در سال 94 حاصل همدلی و همکاری 365نیروی این اداره کل دراقصی نقاط استان بوده است.
وی ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به تمام همکاران، ابرازداشت: تلاش می شود با پرداخت های مالی مناسب در پایان سال بخشی از زحمات انجام شده توسط نیروهای مخلص ،ورزش و جوانان فارس درنقاط مختلف استان جبران شود.
اردشیر حسن زاده معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان فارس نیز دراین جلسه ضمن تقدیر از فعالیت های کارکنان سراسر استان ، گزارشی درمورد عملکرد حوزه مالی و اداری این اداره کل بیان کرد و اظهارداشت: امیدوارم سال 95 شاهد شکوفایی و موفقیت هرچه بیشتر این اداره کل به یاری تمام کارکنان باشیم و با جذب بیشتر بودجه بتوانیم زمینه آرامش و آسایش هرچه بیشتر نیروهای فعال در اداره کل ورزش و جوانان فارس را فراهم کنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز