رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان خبر داد:

کسب پنج مقام برتر توسط هرمزگانی ها در مسابقات نادکاپ شریف

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۹:۱۸
کد خبر: ۳۸۴۰۵۸
کسب پنج مقام برتر توسط هرمزگانی ها در مسابقات نادکاپ شریف
رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان از کسب پنج مقام توسط تیم های اعزامی از هرمزگان به نوزدهمین دوره مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش آموزی (نادکاپ شریف) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی فتی افزود: این مسابقات در سطح ملی و در دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان هرمزگانی در این دوره به خوبی ظاهر شدند، خاطرنشان کرد، در لیگ آتشنشان دوره اول ابتدایی هر سه مقام به هرمزگانی ها رسید.

به گفته رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان، اشکان زارعی ، ایلیا حاجی زاده و ساجده سیستانی پور به ترتیب مقام اول تا سوم لیگ ربات آتشنشان دوره اول ابتدایی را کسب کردند.

وی افزود: مقام دوم لیگ آتشنشان دوره دوم ابتدایی نیز به علیرضا قاسمی از استان هرمزگان رسید. همچنین ستایش فضلی پور دیگر شرکت کننده هرمزگانی مقام دوم لیگ تعقیب و گریز را به دست آورد.

فتی گفت: در این دوره همچنین نیایش فضلی پور، نیما جهانگیری، ستایش فضلی پور و علی موسوی به ترتیب مقام های چهارم لیگ پارک نوری، فوتبالیست راهنمایی، آتشنشان دوره دوم ابتدایی و آتشنشان دوره اول ابتدایی را کسب کردند.

وی بیان داشت: پارک علم و فناوری هرمزگان نیز بنا به وظیفه ای که دارد حمایت های لازم را از تیم های اعزامی داشته است.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان در پایان با قدردانی از مربیان مدرسه رباتیک خلیج فارس ابراز امیدواری کرد، با برنامه ریزی بتوانیم سال آینده نیز شاهد موفقیت هرمزگانی ها در مسابقات ملی و بین المللی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز