مروری بر رویدادهای اجتماعی فروردین ۹۴

۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۰۴:۴۷:۲۰
کد خبر: ۳۸۴۸۹۳
مروری بر رویدادهای اجتماعی فروردین ۹۴
365 روز گذشت، روزهایی که هر کدام همراه خودشان خبرهایی به همراه داشت، گاه خبرها خوش بود و شاد شدیم و گاه پا به پای اخبار گریستیم. مسئولان وعده و وعیدهایی دادند که بعضی هایشان عملی شد اما پرونده برخی از آن ها باز و به سال آینده موکول شده است. تمامی این روزها مجموعه سال 94 را ساخت، سالی که با تمام فراز و نشیبش سپری شد و عمر اخبار داغ آن به پایان رسید.

در روزهای ابتدای سال 95، مرور مهم ترین اخبار سال گذشته، خالی از لطف نیست، از امروز، اتفاقات مهم هر ماه در سال گذشته را می توانید در خبرگزاری برنا بخوانید:

5 فروردین، هواپیمای آلمانی که از اسپانیا، عازم دوسلدورف آلمان بود، در جنوب فرانسه سقوط کرد. متاسفانه دو خبرنگار ایرانی در این پرواز جان خود را از دست دادند.

مردم 14 شهر ایران، روز ششم فروردین برای  اجرای طرح « ساعت زمین»، راس ساعت 9 شب برای کمک به کره زمین، از برق استفاده نکردند.

نهم، از آمبولانس دریایی 1 و 2 در قشم، رونمایی شد.

 3 مامور پلیس، سیزدهم، در پی حمله افراد ناشناس به یکی از چادرهای نوروزی در استان خوزستان، شهید شدند.

14 فروردین؛ سازمان بهزیستی اعلام کرد، امکان واگذاری کودکان بی سرپرست به زنان و دختران فاقد همسر فراهم شد.

 رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش پانزدهم از اضافه شدن زنگ کتابخوانی در برنامه درسی دانش آموزان خبر داد.

دو روز بعد نیز معاون رییس جمهور در امور زنان، از فراهم شدن ساز و کار حضور زنان در ورزشگاه ها خبر داد.

18 فروردین؛ رییس سازمان محیط زیست، گفت:350 هزار خودروی فرسوده برای کاهش آلودگی هوا از رده خارج شدند.

مدیرکل آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور روز بیست و پنجم آمار طلاق های نوروزی را اعلام کرد؛ ثبت 2476 طلاق در نوروز  !

بیست و ششم آژانس کودکان سازمان ملل اعلام کرد: بیش از 12 میلیون کودک در این منطقه از آموزش و تحصیل محرومند

در آخرین روز فروردین ماه نیز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد: بیش از 10 میلیون نفر تحت پوشش طرح مبارزه با فقر غذایی قرار می‌گیرند.

 

 

 

نظر شما