تلخ ترین، جالب ترین و حاشیه سازترین اخبار حوادث سال

۱۳۹۵/۰۱/۰۵ - ۰۴:۱۷:۰۸
کد خبر: ۳۸۵۶۹۳
تلخ ترین، جالب ترین و حاشیه سازترین اخبار حوادث سال
ایران در سالی که گذشت شاهد حوادث تلخ و شیرین زیادی بود. حوادثی که گاهی اشک حسرت بر گونه‌ها نشاند و گاهی لبخند رضایت بر لب‌ها. حوادثی که گاه در اثر بی احتیاطی در جاده‌ها رقم ‌خورد، یا حوادثی که به هر علتی به زد و خورد و قتل انجامید. در این گزارش مروری می‌کنیم بر مهم‌ترین حوادث سال 94.

به گزارش خبرنگار  انتظامی و حوادث خبرگزاری  برنا، سال 94 خالی از حادثه نبود. به همین منظور در این گزارش مروری بر برخی از حوادث مهم داشتیم که در ادامه می‌توانید بخوانید:

تلخ‌ترین و خبرسازترین حادثه‌ای که 464 ایرانی را به آغوش مرگ کشید

فاجعه منا در دوم مهر ماه 1394 برابر با 10 ذیحجه 1436 قمری همزمان با عید قربان در مراسم رمی الجمرات در «خیابان 204» نزدیک تقاطع آن با «خیابان 223»، در منطقه منا، در عربستان سعودی رخ داد. ازدحام حجاج باعث کشته شدن دست‌کم چهار هزار و 236 نفر شد. مقامات رسمی عربستان دو روز پس از وقوع حادثه تعداد جانباختگان را 769 نفر اعلام کردند. تعداد جانباختگان ایرانی در این حادثه 464 نفر اعلام شد که تمامی مفقودان حادثه تا تاریخ 16 دی‌ماه شناسایی شدند و 42 قربانی دیگر در قبورالشهدای مکه دفن شدند.

جالبترین خبر در سال 94

9:30 صبح روز یکشنبه،11 مردادماه روز عجیبی برای یک پدر و مادر اصفهانی بود. پرستاران مرکز بهداشتی درمانی شهر ورزنه در اصفهان با وضع اضطراری زنی باردار مواجه شدند و وی را با یک اورژانس هوایی به بیمارستان الزهرا رساندند.

با توجه به وضعیت اضطراری زن باردار دو تکنیسین اورژانس دقایق نفسگیر عملیات نجات مادر و تولد نوزادانش را در حین پرواز آغاز کردند. با فرود بالگرد صدای گریه‌های سه نوزاد در فضای کوچک بالگرد پیچیده بود و مادر جوان نوزادانش را در آغوش داشت.

بیش از یکساعت پرواز نفسگیر بر فراز آسمان استان اصفهان کافی بود تا سرهنگ خلبان سرمست خاتونکی، خلبان بالگرد امدادی هوانیروز شاهد تولد سه قلوها در بالگردش باشد.

حاشیه‌سازترین خبر؛ سقوط شهاب سنگ در ایران

نهم مردادماه برخی رسانه‌ها از برخورد چند شهاب‌سنگ با زمین در حوالی سه استان قزوین، زنجان و همدان خبر دادند؛ خبری که از سوی مقامات ذی‌صلاح بطور رسمی تأیید نشد و در خصوص رد یا تایید شدنش حواشی زیادی را در خود جای داد.

 

و اما لقب بهترین خبر متعلق است به ...

پاتک های شبانه پلیس و دستگیری بیش از هزار نفر از اراذل، اوباش ،سارقان، قاتلان و دیگر افرادی که از شهروندان سلب آرامش کرده بودند، سبب شد  تا مردم بیش از گذشته از به نیروی انتظامی اعتماد کنند و در کشور خود احساس آرامش بیشتری داشته باشند. برقراری و ایجاد امنیت بیشتر در کشور، بهترین خبری بود که در حوزه انتظامی و حوادث، در سال 94 با آن مواجه شدیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز