یکی از پرسنل عرفان در گفت و گو با برنا خبر داد

تیر خلاص مرد به مشکلات خانوادگی با همسرش

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۶:۲۶
کد خبر: ۳۹۷۷۰۷
تیر خلاص مرد به مشکلات خانوادگی با همسرش
به گفته یکی از پرسنل بیمارستان عرفان، زنی که روز گذشته توسط همسرش مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود تحت مراقبت های ویژه بوده و هنوز در کماست. تحقیقات از دوستان این زن حاکی از آن است که مشکلات خانوادگی باعث این تیراندازی شده است.

یکی از پرسنل بیمارستان عرفان درباره جزئیات حادثه تیراندازی در این بیمارستان در گفت و گو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا اظهار کرد: « از همان ابتدا که زن و مرد سوار خودرو شدند مشاجره بین آنها هم شروع شد. به ناگهان مرد با یک اسلحه کمری به سمت زنش شلیک کرد و بعد هم مغز خود را هدف قرار داد».

او که نمی خواست نامش فاش شود علت این ماجرا را مشکلات خانوادگی بین این زن و شوهر مطرح کرد و افزود: « با شنیدن صدای شلیک به سرعت به سوی خودرو دویدیم و هر دو مصدوم را به اتاق احیا بردیم. اما مرد که به شدت از ناحیه سر آسیب دیده بود فوت کرد و زن او فعلا زنده و در کماست. با این حال سطح هوشیاری بسیار پایینی دارد».

گفتنی است، بر اساس اعلام پلیس آگاهی، در ساعت 19 روز دوشنبه، مرد جوانی با مراجعه به بیمارستان عرفان به همراه همسرش که پرسنل این بیمارستان بود به پارکینگ رفته و سوار خودروی سمند نقره می شوند. اما قبل از حرکت خودروی سواری مرد جوان با استفاده از یک فقره اسلحه کمری اقدام به شلیک دو گلوله به سمت همسرش کرده و بعد از مجروح کردن زن جوان با استفاده از همان اسلحه به سمت سر خودش شلیک می کند. گفته می شود در حال حاضر پرونده در اختیار مقام قضایی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز