مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد

محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی در روزهای آخر هفته

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۶:۲۳
کد خبر: ۳۹۷۷۱۷
محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی در روزهای آخر هفته
مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت های ترافیکی روزهای هشتم تا دهم اردیبهشت ماه را در برخی از محورهای مواصلاتی منتهی به تهران اعلام کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، تردد موتور سیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه (امروز) تا ساعت 24 روز جمعه دهم اردیبهشت ماه از محورهای کرج - چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع شده است.

تردد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت 14 تا 24 روز جمعه دهم اردیبهشت ماه در محور کندوان از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 دقیقه تا ساعت 24 روز دهم اردیبشت ماه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن )به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

از روز هشتم تا دهم اردیبشت ماه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد کلیه تریلرها از محور هراز نیز ممنوع است.

همچنین تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته از محور هراز ممنوع خواهد بود.

در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه و جمعه این هفته از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع اعلام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز