سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد

ترکیدگی لوله آب دردسر آفرید

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۶:۴۶
کد خبر: ۳۹۸۷۷۰
ترکیدگی لوله آب دردسر آفرید
سخنگوی سازمان آتش نشانی از شهرداری تهران ازسانحه ترکیدگی لوله اصلی آب در محدوده میدان صادقیه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا، در خصوص ترکیدگی لوله آب عنوان کرد: ساعت 23:08 شب گذشته حادثه جاری شدن حجم زیادی آب در مسیر شمال به جنوب بزرگراه محمدعلی جناح، پایین تر از میدان صادقیه به سامانه 125 اعلام و ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد مقدار زیادی آب از درون زمین به بیرون در حال فوران بود که مشخص شد منشا آن ترکیدگی لوله اصلی آب است.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان به همراه عوامل ستاد بحران شهرداری و سایر نیروهای امدادی عملیات مهار آب را آغاز کردند، تصریح کرد: آتش نشانان موفق شدند با استفاده از تجهیزات لازم لوله‌های اتصال آب را قطع کرده و در ادامه نسبت به هدایت آب در سطح معابر و خیابان‌ها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بر اثر جاری شدن آب، حدود سه متر آب زمین را شسته بود اعلام کرد: مقدار زیادی آب به سمت میدان آزادی سرازیر شده و به همین علت ترافیک سنگینی در این مسیر به وجود آمده بود.

ملکی افزود: در مهار این حادثه نیروهای ستاد بحران از جمله آتش نشانی، ستاد بحران شهرداری تهران، شرکت آب و سایر دستگاه ها بسیار خوب و هماهنگ عمل کردند که حرکتی ارزشمند برای مدیریت بحران شهر تهران است.

ملکی، هماهنگی نیروهای ستاد بحران شهر تهران را در مواقع بحرانی را یک دستاورد بزرگ برای مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: از دقایق اولیه تمامی عوامل ستاد بحران شهر تهران در محل حضور داشته و با هماهنگی بسیار خوب به نوعی این حادثه را مدیریت کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش نشانان با استفاده از پمپ های قوی نسبت به جمع آوری آب اقدام کرده که این عملیات در ساعات اولیه صبح امروز (شنبه) به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز