فرمانده یگان‌های ویژه ناجا مطرح کرد؛

آمادگی عملیاتی و علمی لازمه موفقیت در انجام ماموریت‌ها

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۰۹:۱۶:۱۴
کد خبر: ۴۱۸۸۶۰
آمادگی عملیاتی و علمی لازمه موفقیت در انجام ماموریت‌ها
فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت : آمادگی جسمانی، عملیاتی و ارتقاء مهارت علمی همراه با اخلاق ، لازمه موفقیت کارکنان در انجام ماموریت‌ها است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار حسن کرمی در جمع کارکنان یگان ویژه استان قزوین در خصوص رویکرد یگان‌های ویژه جمهوری اسلامی ایران را رویکردی "دینی و اخلاق مدار دانست و گفت: تقویت ابعاد برجسته اخلاقی و انسانی، برترین شاخصه بهره برداری از ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: آموزه‌های دینی و اسلامی بهترین و کامل ترین آموزه‌ها در حوزه اجتماعی است.

لزوم آموزش همه جانبه و مستمر

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با تاکید براینکه آموزش‌ها باید همه جانبه، واقعی و مستمر باشد، گفت: هر یک از کارکنان بایستی درک و شناخت مناسبی از ماموریت داشته باشند و بتوانند دستورات صادره را به نحو احسن انجام دهند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به نقش و اهمیت آموزش، عنوان کرد: رمز موفقیت کارکنان در ماموریت‌ها از برپایی دوره‌های  آموزشی تخصصی است؛  فرماندهان یگان‌های ویژه به دلیل ویژگی‌های ذاتی خود با آموزش صحیح می‌توانند به ارتقاء توان رزمی کارکنان و جلوگیری از آسیب پذیری‌ها و ضعف‌های آموزشی کمک کنند.

آمادگی جسمانی، عملیاتی و علمی لازمه موفقیت در انجام ماموریت‌ها

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به جدیت و اقتدار کارکنان در ماموریت‌های پلیسی، خاطر نشان کرد: آمادگی جسمانی، عملیاتی و ارتقاء مهارت علمی همراه با اخلاقیات، لازمه موفقیت کارکنان در انجام ماموریت‌ها است.

ارتقاء سطح آموزش از اولویت های مهم قرارگاه جهادی

سردار حسن کرمی، ارتقای تربیت و آموزش در سال جاری را برای تمامی کارکنان ضروری دانست و افزود: این ارتقاء موجب رضایتمندی مردم، مسئولان و رسیدن به هدف والای پلیس جامعه محور می‌شود.

وی، بهره‌وری، روزآمدی و حرفه گرایی را از اصول و اهداف تشکیل قرارگاه جهادی آموزش در یگان ویژه دانست و اظهار داشت: ارتقاء مهارت، توانمندی فردی و جمعی کارکنان برای انجام ماموریت‌های سازمانی و استفاده از روش‌های نوین آموزشی در جهت افزایش سطح یادگیری کارکنان باید سرلوحه برنامه‌های قرارگاه جهادی باشد.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا، گفت: در کنار توجه به ارتقاء کیفی آموزش و هدفمند نمودن آن، توجه به نیاز سنجی‌های واقعی آموزشی در واحدها و به تبع نوع مأموریت‌ها و ضعف‌های موجود از دیگر اهداف قرارگاه جهادی در کنار توجه به زیر ساخت‌های آموزشی و تربیتی بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز