کمیسر عالی سازمان ملل متحد در دیدار با وزیر بهداشت:

افغانیان تحت پوشش بیمه سلامت ایران

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۹:۱۹
کد خبر: ۴۱۹۱۲۶
کمیسر عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان گفت: اعتقاد داریم که ایران کمک‌های بسیار زیادی را در مسیر آرمان پناهندگان در 40 سال گذشته به نسل‌های مختلف پناهندگان افغانستانی به ایران کرده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، فیلیپو گرندی صبح امروز در حاشیه دیدار با وزیر بهداشت کشورمان در ستاد وزارت بهداشت، گفت: با  وزیر بهداشت ملاقات بسیار خوبی داشتم و امروز نیز با چندین مسئول بلندپایه ایرانی دیدار خواهم کرد تا در خصوص نحوه افزایش و بهبود کمک‌های آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد در ایران مذاکره کنیم.

وی اظهار داشت: وضعیت افغانستان پیچیده و دشوار است که باعث جلوگیری از بازگشت پناهندگان به افغانستان می‌شود و ما احساس می‌کنیم که در این حوزه باید فعالیت و اقدامات مختلفی را انجام دهیم.

کمیسر عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان با بیان اینکه با وزیر بهداشت در مورد الحاق و افزودن پناهندگان افغانی به سیستم بیمه‌ای و بیمه سلامت ایرانیان مذاکرات بسیار خوبی داشتیم، افزود: از دولت جمهوری اسلامی ایران به دلیل حمایت‌های خود از اتباع افغانی به ویژه در حوزه سلامت، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

گرندی همچنین یادآور شد: بار سنگین پناهندگان افغانی بر دوش ایران بوده و از دولت و وزیر بهداشت به دلیل تلاش‌های ارزنده شان در این مسیر قدردانی می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز