بادستور وزیر بهداشت صورت گرفت:

معاونت درمان وزارت بهداشت به شیراز رفت

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۱۱:۱۶:۳۴
کد خبر: ۴۲۱۷۰۰
قائم مقام و تیمی از معاونت درمان وزارت بهداشت، رییس اورژانس کشور، مدیر کل اعتبار بخشی و نظارت بر درمان همچنین معاون اجرایی معاونت درمان به منظور پیگیری وضعیت مصدومین عازم شیراز شدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به دنبال حادثه واژگونی اتوبوس حامل سربازان ارتش، قائم مقام و تیمی از معاونت درمان وزارت بهداشت متشکل از رییس اورژانس کشور، مدیر کل اعتبار بخشی و نظارت بر درمان همچنین معاون اجرایی معاونت درمان به منظور پیگیری وضعیت مصدومین این حادثه به دستور وزیر بهداشت عازم شیراز شدند.

همچنین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: ۱۷ نفر از مصدومان در بیمارستان نمازی بستری شدند که۱۴ نفر از این مصدومان از  بیمارستان ترخیص شدند همچنین از  مصدومان منتقل شده به بیمارستان شهید رجایی ۲۵ نفر بعد از انجام اقدامات درمانی مرخص شدند و ۱۵ نفر دیگر هم اکنون در این بیمارستان بستری هستند که حال ۶ نفر وخیم از سربازان وخیم است.

برخی سربازان بستری در بیمارستان شهید رجایی، در بیان علت حادثه اظهار کردند: سه دستگاه اتوبوس روز گذشته همزمان از کرمان به سمت شیراز حرکت کردند و به دلیل سرعت زیاد واژگون شده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز