معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی

۶۰% طلاق ها به علت اعتیاد می باشد

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۶:۰۲
کد خبر: ۴۲۲۷۴۶
۶۰% طلاق ها به علت اعتیاد می باشد
محمودزاده: 60 در صد طلاق ها و جرم های صورت گرفته در کشور حاصل اعتیاد به مواد مخدر می باشد .

 معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی : 60 در صد طلاق ها و جرم های صورت گرفته  در کشور حاصل اعتیاد به مواد مخدر می باشد .

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، محبوب محمودزاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن گرامیداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر به همه فعالان این عرصه گفت : اعتیاد در کنار حاشیه نشینی ، فساد و بی بندباری و طلاق از جمله آسیب ها و مشکلات اجتماعی مهم و اولویت دار هستند که در این خصوص مقام معظم رهبری در بیانات اخیرشان خطاب به مسئولین فرمودند که باید کار فوق العاده و مضاعف در حوزه رفع آسیب های اجتماعی انجام داد .
محمود زاده ادامه داد : متأسفانه این بلای خانمان سوز که ریشه خیلی از مشکلات دیگر از جمله طلاق است ، 60 در صد علت طلاق و 60 در صد زندانیان کشور حاصل اعتیاد می باشد .
محمود زاده اضافه کرد : اعتیاد یک نوع بیماری است که هم می توان در بخش پیشگیری و هم در بخش درمان به مقابله با شیوع هر چه بیشتر آن گام برداشت که نیاز است مردم در کنار مسئولان از تمامی ظرفیتها برای مبارزه با آن استفاده کنند. قطع یقین برای عملی شدن این مهم نیاز به برنامه ریزی در سطح ملی و استانی است .
معاون فرهنگی و امورجوانان استان گفت : اداره کل ورزش و جوانان بعنوان یک دستگاه فرهنگی می تواند با استفاده از ظرفیتهای هیأت های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد نقش بسیار مهم و سازنده ای در اشاعه نشاط و پویایی و سلامت جامعه و نیز آموزش و توانمند سازی دوره جوانی و تقویت هویت دینی و ملی و انقلابی و نیز در برنامه ریزی خوب اوقات فراغت جوانان داشته باشد که نیاز است در بخش سخت افزاری و بالا بردن سقف اعتبارات مورد نیاز گامهای بسیار مفید و سازنده ای ایفا کند .
مقام معظم رهبری می فرمایند : جهاد فقط شمشیرگرفتن و جنگ کردن در میدان قتال نیست ، جهاد شامل جهاد فکری ، جهاد عملی ، جهاد تبیینی و تبلیغی و جهاد مالی است .  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز