در پی انتشار داوطلبانه فیش حقوقی مدیران کشور؛

رئیس کمیته امداد فیش حقوقی خودرا منتشر کرد

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۷:۳۵
کد خبر: ۴۲۲۸۹۸
رئیس کمیته امداد فیش حقوقی خودرا منتشر کرد
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ه)‌با اعلام این که بیشتر کارمندان کمیته امداد حقوق کمتر از 2 میلیون تومان دریافت می‌کنند، گفت: بیشترین حقوق در این نهاد متعلق به مدیرانی است که 37 سال سابقه دارند و کمتر از 100 میلیون ریال است. همچنین فتاح پیش از پایان مراسم فیش حقوقی خودرا در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،سید پرویز فتاح شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا در بین کارمندان شما فیش‌های نجومی وجود دارد،‌گفت: خیر از این خبرها در امداد نیست و من در کمیته امداد مامور هستم و فیش حقوقی ام را در اختیار خبرنگاران قرار می دهم. پیش از پایان مراسم فیش حقوقی فتاح در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت.

وی در ادامه از فروش ساختمان سوهانک به ارگان های دولتی خبر داد و گفت: چون این این روند باید تمام مراحل قانونی را طی کند زمان بر است و باید مجوزهای لازم را دریافت کند.

فتاح در ادامه با اشاره به یکی از طرح‌های کمیته امداد که از سال گذشته آغاز شده است،‌گفت: در طرح محسنین به کودکانی که والدین آنها قادر به تامین مالی آنها نیست کمک می کنیم.

وی با بیان این که حامیان ماهیانه حداقل 300 هزار یال به این کودکان کمک می‌کنند،‌گفت: برای هر کودک باید چند حامی پیدا شود تا بتوان مبلغ قابل قبولی را جمع کرد تا نیازهای کودک بر طرف شود.

بزودی صندوق قرض الحسنه امداد تاسیس می شود

فتاح با اعلام این خبر گفت: پیش از این مجبور بودیم از مردم بخواهیم برای دادن وام ‌های قرض الحسنه به نیازمندان به بانکها بروند و امداد از طریق این بانک ها به نیازمندان وام قرض الحسنه بدهد.

وی گفت: قرار است این صندوق قرض الحسنه 50 شعبه در سراسر کشور داشته باشد.

فتاح با اعلام این که در این صندوق تنها وام قرض الحسنه به نیازمندان اهدا می‌شود و خبری از وام‌های سود ده نیست ، گفت: امیدواریم صندوق قرض الحسنه امداد تا 2 هفته دیگر آغاز به کار کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز