امروز رخ داد ؛

دستگیری باند تبهکاری یک مجرم بین‌المللی در یزد

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۱۰:۴۰
کد خبر: ۴۲۶۲۷۰
دستگیری باند تبهکاری یک مجرم بین‌المللی در یزد
مأموران پلیس یزد اعضای یک باند تبهکاری که سردسته‌ی آن از مجرمان حرفه‌ای و تحت تعقیب پلیس بین‌الملل بود را با 60 فقره سرقت، شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ «منوچهر نصیری» فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: با توجه به تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر سرقت وجوه نقد مغازه نانوایی توسط یک زن و مرد به‌صورت کش روزنی، بلافاصله مأموران کلانتری 13 شهید رجایی شهر یزد در محل حاضر شدند.

وی گفت: بنا به اظهارات مالباخته به مأموران پلیس، یک زن و مرد که با لهجه عربی صحبت می‌کردند، وارد مغازه شدند و تقاضای تبدیل ارز خارجی با ایرانی داشتند، اما پس از شمارش پول‌ها از انجام این کار منصرف شده و از مغازه بیرون رفتند و پس از گذشت مدتی متوجه شدم مبلغ دو میلیون ریال از وجوه نقد داخل مغازه سرقت شده است.

نصیری ادامه داد: با توجه به اظهارات مالباخته، خودروی سواری پژو 405 متعلق به سارقان شناسایی و با همکاری عوامل یگان امداد، خودروی مورد نظر در بلوار طالقانی شهر یزد متوقف و چهار سرنشین آن دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف مبلغ 31 میلیون ریال وجه نقد مربوط به کشورهای مختلف از خودروی آن‌ها، گفت: پس از انتقال متهمان به کلانتری 13 شهیدرجایی  و انجام استعلام مشخص شد که هر کدام از این تبهکاران دارای 5 تا 11 فقره سابقه کیفری هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان افزود: اعضای این باند تبهکاری که از یک زن و سه مرد تشکیل شده است، در بازجویی‌های اداره پلیس به 60 فقره کش روزنی در شهرهای مختلف از جمله مشهد، قم، گرگان، گنبد، زاهدان و یزد اعتراف کردند.

وی با بیان این‌که سردسته این باند سرقت از مجرمان حرفه‌ای و تحت تعقیب پلیس بین‌الملل است، خاطرنشان کرد: این افراد ضمن مراجعه به مغازه‌ها با لهجه عربی تقاضای تعویض پول‌های خود را با پول ایرانی داشته و سپس نسبت به سرقت وجوه نقد به شیوه کش روزنی اقدام می‌کردند.

نصیری با اشاره به عملیات سریع و ضربتی مأموران پلیس یزد که باعث دستگیری اعضای سابقه دار این باند سرقت شد از شهروندان خواست که هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی  110 اطلاع‌رسانی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز