قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر:

ورزش نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر دارد

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۰:۱۳:۴۶
کد خبر: ۴۲۸۳۱۵
ورزش نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر دارد
قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، در حاشیه جشنواره ملی ورزشی زاینده رود گفت: توجه به ورزش و گسترش آن تاثیر زیادی در کاهش معضلات اجتماعی بویژه اعتیاد و مصرف مواد مخدردارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علی مؤیدی  در حاشیه جشنواره ملی ورزشی زاینده رود در اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: توجه به ورزش و گسترش آن تاثیر زیادی در کاهش معضلات اجتماعی بویژه اعتیاد و مصرف مواد مخدردارد.

وی ادامه داد: کشورهای جهان نیز به این نتیجه رسیده‌اند که ورزش عاملی پیشگیرانه از ناهنجاری‌های اجتماعی است.

مؤیدی ادامه داد: ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، رویکرد پیشگیرانه را برای کاهش معضلات اجتماعی و اعتیاد و مصرف مواد مخدر دنبال می‌کند و خوشبختانه این رویکرد در بین مسئولان نیز از جایگاهی مهم برخوردار است.

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تصریح کرد: استفاده خوب و بهینه از امکانات موجود نیز تا حد زیادی کاهش معضلات جامعه را به دنبال دارد، بنابراین نیاز است که همه مردم و مسئولان با فعالیت گسترده و مستمر در این عرصه گام بردارند.

مؤیدی که رئیس انجمن ورزش‌های هوایی فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز هست در بازدید از بخش ورزش‌های هوایی جشنواره ملی ورزشی زاینده رود با قدردانی از هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: این هیات با برپایی گسترده این جشنواره توانسته فضایی مفرح را در استان اصفهان ایجاد کند و ما نیز خواهان استمرار چنین جشنواره ‌هایی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره‌ها فرهنگ‌سازی و ایجاد فضایی شاد و روحیه بخش است، انجمن ورزش‌های هوایی فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز در راستای همگانی شدن رشته‌های هوایی فعالیت می‌کند.

پرواز نمایشی هواپیماهای رادیو کنترل خانگی، مسابقه بالگردهای خانگی، پرواز تفریحی کایت موتور و هواپیماهای دو نفره، پرواز نمایشی پاراموتور، پرواز با بالن، سقوط آزاد (بانجی جامپینگ)، تفریح و ماشین‌های کنترلی، ماشین‌های رُباتیک، بازی‌های رایانه‌ای از جمله برنامه‌های جشنواره ملی ورزشی زاینده رود است.

نظر شما