همزمان با هفته تامین اجتماعی؛

افتتاح بیش از ۴۰ پروژه تامین اجتماعی در ۱۸ استان

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۵۷:۳۲
کد خبر: ۴۲۸۴۳۶
افتتاح بیش از ۴۰ پروژه تامین اجتماعی در ۱۸ استان
همزمان با هفته تامین اجتماعی (١٩ تا ٢٥ تیر)، بیش از ٤٠ پروژه بیمه‌ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی در ١٨ استان کشور افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، همزمان با هفته تامین اجتماعی (١٩ تا ٢٥ تیر)، بیش از ٤٠ پروژه بیمه‌ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی در ١٨ استان کشور افتتاح می‌شود و این طرح‌ها با هدف دسترسی بهتر و مناسب‌تر بیمه‌شدگان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران به مراکز درمانی و بیمه‌ای این سازمان و با حضور مسئولان کشوری و سازمانی به بهره برداری می‌رسد.

شعب ٣ رشت، آستانه اشرفیه، ٢ سنندج، سقز، بانه و ساختمان جدید شعبه ٣ یزد از مراکز بیمه‌ای به شمار می‌آیند که در هفته تامین اجتماعی قرار است به بهره برداری برسند.

درمانگاه‌های شهدای نورآباد، شهدای پلدختر، آستانه اشرفیه، مریوان، خمین، استهبان، لامرد و ساختمان جدید درمانگاه رهنان هم از مهم‌ترین مراکز درمانی تامین اجتماعی است که در هفته تامین اجتماعی راه اندازی می‌شود.

 ایجاد بخش و تجهیز مراکز درمانی به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های پزشکی از دیگر پروژه‌های سازمان در هفته یاد شده است که راه اندازی اورژانس و دستگاه رادیوگرافی دیجیتالی بیمارستان خرم آباد، بخش نوزادان و NICU بیمارستان نرگس دورود، دستگاه‌های سی تی اسکن و فلوروسکوپی بیمارستان پیامبر اعظم کرمان و افزایش ٦ تخت ICU در بیمارستان رازی قزوین از آن جمله است.

بهره برداری از ارتقای هتلینگ بیمارستان‌های لبافی نژاد تهران، امام خمینی(ره) اراک، سبلان اردبیل و سنندج از دیگر پروژه‌های درمانی سازمان در هفته تامین اجتماعی است.

ساختمان ادارات کل و مدیریت‌های درمان تامین اجتماعی در استان‌های خوزستان و خراسان شمالی نیز در هفته مورد نظر افتتاح می‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز