رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه :

همزمان با سفر ریاست جمهوری عملیات اجرایی ۲۳ پروژه حوزه سلامت آغاز می شود

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۰:۰۳:۱۳
کد خبر: ۴۲۹۴۹۰
همزمان با سفر ریاست جمهوری عملیات اجرایی ۲۳ پروژه حوزه سلامت آغاز می شود
دکتر کریم : عملیات اجرایی 23 پروژه در حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اعتبار 870 میلیارد ریال هم زمان با سفر ریاست جمهوری آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه،با اعلام این خبر گفت : عملیات اجرایی 23 پروژه را در حوزه سلامت با تخصیص اعتبار 870 میلیارد ریال همزمان با  سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه شروع خواهد کرد.

دکتر حسین کریم گفت : احداث مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی بیمارستان امام رضا (ع) با مساحت ۷ هزار و 200 متر مربع و با اعتبار 300 میلیارد ریال، مرکز کاهش آسیب معاونت بهداشتی که در سه راه سیلو محل پیشین مرکز ریوی احداث می شود، با مساحت ۷ هزار متر مربع، تخصیص اعتبار 140 میلیارد ریال و اشتغال زایی برای 156 نفر از جمله این پروژه ها است.

دکتر کریم افزود : احداث 12 مرکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی به مساحت 9 هزار متر مربع و با اعتبار 150 میلیارد ریال، ساخت هفت کلینیک ویژه در کرمانشاه و شهرستان ها کلا به مساحت 10هزار و 760 متر مربع با اختصاص مبلغ 220 میلیارد ریال در سفر ریاست جمهوری آغاز می گردد.

وی از ساخت اورژانس بیمارستانها خبر داد و گفت: اورژانس بیمارستان های آیت اله طالقانی و امام رضا (ع) در مساحت پنج هزار و 200 متر مربع  با اعتبار 60 میلیارد ریال درشمار پروژه هایی است که عملیات اجرایی آنها همزمان با این سفر شروع خواهد شد.

 

نظر شما