مسعود سلطانی فر خبرداد:

تبریز پایتخت گردشگری جهان اسلام

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۹:۱۵
کد خبر: ۴۳۰۰۸۳
تبریز پایتخت گردشگری جهان اسلام
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 میلادی، این رویداد مهم را کلید تبدیل ایران به بهشت گردشگری کشورهای اسلامی دانست.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، استانداری، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، شهرداری تبریز و صدا و سیما در این دبیرخانه دارای میز هستند.

امروز همچنین نماد تبریز پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018 رونمایی و تمبر اختصاصی آن توسط معاون رییس جمهور باطل شد.

مسعود سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این آیین گفت: تبریز و آذربایجان شرقی با تلاش برای میزبانی هر چه بهتر در سال 2018 گام بزرگی برای معرفی جمهوری اسلامی در سطح جهانی برمی دارد.

شهردار تبریز هم از اختصاص 40 میلیارد ریال برای بهسازی فضای شهری تبریز به دستور استاندار آذربایجان شرقی خبرداد.

صادق نجفی گفت: 20 میلیارد ریال برای بهسازی فضای بازار تبریز و 20 میلیارد ریال برای بوستان دوکمال هزینه می شود.

در این آیین همچنین تابلوی روز شمار تبریز 2018 رونمایی و مهره های بازی (دومینو) چهار هزار قطعه ای نماد (لوگوی) تبریز 2018 توسط سلطانی فر، فروریخته شد.

شرکت در آیین گشایش هتل لاله پارک تبریز و مجتمع تجاری تفریحی ستاره باران از برنامه های امروز معاون رییس جمهور در تبریز است.

در نهمین کنفرانس وزیران گردشگری کشورهای اسلامی، شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال 2018 انتخاب شد.

پیش از این شهرهای قدس و قونیه ترکیه به ترتیب به عنوان شهرهای نمونه گردشگری سال های 2015 و 2016 انتخاب شده بود و در اجلاس اخیر کارشناسان ارشد گردشگری این سازمان شهرهای مدینه منوره و تبریز به عنوان شهرهای نمونه گردشگری برای سال های 2017 و 2018 برگزیده شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز