احد وظیفه در گفت‌و‌گو با برنا:

باد شدید و گرد و خاک تهران و بعضی از استانهای کشور را فرا می‌گیرد

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۵:۱۸
کد خبر: ۴۳۰۳۱۸
باد شدید و گرد و خاک تهران و بعضی از استانهای کشور را فرا می‌گیرد
مدیرکل پیش‌بینی و سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز ( سه شنبه) کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا، درباره وضعیت جوی هوای کشور توضیح داد و گفت: با نفوذ هوای خنک و شمالی شدن جریانات بر روی سواحل شمالی و همراهی آن با شرایط ناپایدار جوی ضمن کاهش نسبی دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور و ارتفاعات شمالی البرز، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در استان‌های ساحلی خزر، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.
به گفته وی دریای خزر نیز طی همین مدت مواج خواهد بود، همچنین در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و امروز بعدازظهر برای استان اردبیل رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

احتمال باد و گرد و خاک درکشور

وی افزود: طی سه روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و طوفان گرد و خاک خواهیم داشت.

وظیفه اظهار کرد: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در استان‌های قم، سمنان، مرکزی، جنوب تهران، البرز، قزوین و اصفهان، باد نسبتا شدید و گردوخاک و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در خصوص شرایط جوی پایتخت نیز خاطر نشان کرد: برای استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان و به تدریج استان بوشهر گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد:، خلیج فارس طی امروز و فردا و شرق دریای عمان نیز در سه روز  آینده مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و سازمان هواشناسی کل کشور تصریح کرد: در روز سه شنبه، کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر گاهی وزش باد شدید و باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وی در خصوص شرایط جوی در روز چهارشنبه گفت: آسمان ابری و وزش باد در بعداز ظهر و افزایش ابر خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و سازمان هواشناسی کل کشور تصریح کرد: کمی ابری و وزش باد در روز 5 شنبه پیش ‌بینی می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز