با حضور روانشناسان؛

انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کل کشور برگزار شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۲۹:۰۸
کد خبر: ۴۳۳۸۹۷
انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کل کشور برگزار شد
مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده گفت: انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کل کشور با حضور پرشور اعضا (روانشناسان) برگزار شد.

ناصر صبحی قراملکی، مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا، گفت: انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کل کشور با حضور پرشور اعضا (روانشناسان) برگزار شد.

وی ادامه داد: هییت شورای مرکزی و هییت بازرسان انتخاب شدند و در شورای مرکزی 6 روانشناس، 5 مشاور و در هییت بازرسان 3 روانشناس انتخاب شدند.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده خاطر نشان کرد: در جهت اجرای قانون، وزارت ورزش و جوانان با سازمان نظام روانشناسی دو تفاهمنامه امضا کرده که بر اساس این تفاهم‌نامه، پروانه مراکز مشاوره با مشارکت سازمان نظام روانشناسی صادر می‌کنند.

صبحی اظهار کرد: کسانی مجوز مراکز مشاوره در حوزه ازدواج و خانواده را دارند که از سازمان نظام روانشناسی پروانه فعالیت دریافت کرده باشند لذا برخی دستگاه‌ها این‌گونه عمل نمی‌کنند. در واقع هر فردی که قصد راه‌اندازی مراکز مشاوره را دارد در نخستین مرحله باید از نظام روانشناسی پروانه صلاحیت فردی بگیرند و بعد تقاضای تاسیس مرکز را بدهند و اکنون تنها دستگاهی که استانداردهای سازمان نظام روانشناسی را رعایت کرده است، وزارت ورزش و جوانان است.

مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده تصریح کرد: هرکس بدون داشتن پروانه سازمان نظام روانشناسی در زمینه مراکز مشاوره فعالیت کند، مرتکب جرم شده است و پیگیری می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز