کشف ۱۲۰ راس دام سرقتی

سارقان احشام درگلپایگان دستگیر شدند

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۸:۲۲
کد خبر: ۴۳۳۹۸۵
سارقان احشام درگلپایگان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان "گلپایگان" از شناسایی و دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان احشام و کشف 120 راس دام سرقتی به ارزش پنج میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان سرهنگ حسین بساطی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان "گلپایگان" و روستاهای اطراف این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی پس از شناسایی سارقان متوجه غیر بومی بودن این افراد شدند و با کسب نیابت قضائی و دراقدامی غافلگیرانه به شهرستان محل زندگی سارقان عزیمت و دستگیرشان کردند.

بساطی ارزش احشام کشف شده را پنج میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد:  پس از تشکیل پرونده ، هر سه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در پایان به دامداران توصیه کرد: از ورود افراد غریبه، تحت عنوان خریدار دام به محل نگهداری احشام  خود خودداری و محل نگهداری احشام را به تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت تجهیز کنند. در صورت مشاهده افراد غریبه و مشکوک در نزدیکی محل زندگی و یا محل نگهداری احشام موضوع را سریعا از طریق تماس با پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما