عجیب اما واقعی !!!

انتقام اینستاگرامی دخترجوان از رقیب

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۵:۳۷:۳۱
کد خبر: ۴۳۴۱۰۸
انتقام اینستاگرامی دخترجوان از رقیب
رئیس پلیس فتا کرمان گفت:دختر جوانی که عکس های یک دختر دیگر را در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده بود توسط پلیس فتا کرمان شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "کامبیز اسماعیلی"با اعلام این موضوع اظهار داشت: در پی مراجعه یک خانم مبنی بر انتشار عکس های خصوصی در شبکه اجتماعی اینستاگرام پرونده ای در این خصوص در پلیس فتا تشکیل شد.

وی افزود:با توجه به اظهارات شاکی دختر خانمی که در لیست دنبال کنندگان (follower) وی بوده است اقدام به این عمل کرده و با پیامی به این مضمون که انتقام ربودن عشقم رو ازت گرفتم وی را از این ماجرا باخبر می کند.

اسماعیلی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا با توجه به توان علمی و با استفاده از امکانات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهم شدند و وی طی احضاریه‌ای به پلیس فتا فراخوانده شد و به با توجه به مستندات موجود به این عمل اعتراف کرد.

وی اظهار داشت:این خانم در اعترافات خود گفته است که نامزد شاکی مدت ها قبل به وی قول ازدواج داده است اما با توجه به اینکه خانواده نامزد سابق وی با این ازدواج مخالف بوده اند ازدواج آنها به هم خورده است و نامزد وی با فرد شاکی قرار ازدواج می گذارد بنابراین زمینه انتقام جویی را برای وی فراهم کرده است.

سرهنگ اسماعیلی در پایان گفت:شاکی بدون اینکه متهم آشنا باشد فقط صرف اینکه وی خانم بوده او را به لیست دنبال کنندگان خود اضافه کرده و با این کار عملا تمام اطلاعات اکانت خود را در اختیار متهم قرار داده بود.

 

نظر شما