احد وظیفه به برنا خبر داد:

پایتخت خنک می‌شود

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۰:۰۳:۱۷
کد خبر: ۴۴۵۹۱۱
پایتخت خنک می‌شود
مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز پایتخت در گرم‌ترین ساعت به 35 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار محیط زیست خبرگزاری برنا، احد وظیفه درباره وضعیت آسمان تهران گفت: با شمالی شدن جهت جریانات هوا روی دریای خزر انتظار داریم سواحل دریای خزر مواج و متلاطم شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش‌های پراکنده در برخی از نقاط کشور افزود: ازعصر امروز (دوشنبه) به تدریج بارش‌های پراکنده در استان گیلان آغاز می‌شود و فردا بخش‌های غربی استان مازندران رگبار و رعد و برق خواهد داشت.

به گفته وظیفه بارش‌های پراکنده به تدریج به استان گلستان هم خواهد رسید بنابراین به شالیکارانی که به شیوه سنتی محصول خود را برداشت می‌کنند توصیه می‌شود، هرچه سریع تر محصولات خود را جمع آوری کنند.

وی با اشاره به وزش باد در غرب کشور افزود: در شمال سیستان و بلوچستان، وزش باد منجر به بروز گرد و خاک می شود و سرعت باد در زابل به 70 کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

وظیفه افزود: امروز و فردا شمالی شدن جهت جریانات هوا بر میزان کاهش دما تاثیر دارد و به تدریج دمای هوا در استان‌های ساحلی دریای خزر کاهش پیدا می‌کند به صورتی که  در روز سه شنبه خنکی هوا احساس خواهد شد.

وی اظهار کرد: در سایر نقاط کشور جو آرامی را خواهیم داشت و نوسانات دمایی چندان قابل توجه نخواهد بود ضمن اینکه به تدریج روند کاهش دما به صورت جزئی ادامه خواهد داشت.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، خاطر نشان کرد: امروز  تهران در گرم ترین ساعت به 35 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید، آسمان صاف است و در روزهای آینده کاهش دما در تهران محسوس خواهد بود.

نظر شما