در دیدار دکتر نهاوندیان

قول مساعد رئیس جمهوربه محیط بانان مجروح دنا

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۱:۳۰
کد خبر: ۴۴۶۱۲۶
قول مساعد  رئیس جمهوربه محیط بانان مجروح دنا
دکتر نهاوندیان درحاشیه سفر استانی به کهگیلویه وبویر احمد ضمن تماس تلفنی با محیط بانان مجروح از طرف رئیس جمهور کمکی مالی به آنها داشتند

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛کاروان دولت تدبیر و امید در 30 امین سفر استانی خود در بیست و چهارمین روز از مردادماه 95 بمنظور سفری دو روز وارد کهگیلویه وبویر احمد شدند.

بنا بر این گزارش در حاشیه این سفر و در عصر بیست و چهارمین روز از مرداد ماه 95 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با رئیس دفتر رئیس جمهور دیداری صمیمی داشتند.

در این دیدار نیم ساعته سید اسدالله هاشمی به ارائه گزارشی از وضعیت محیط زیست استان تنوع زیستی دنا و همچنین وضعیت محیط بانان مجروع دنا پرداختند.

در این دیدار دکتر نهاوندیان ضمن تماس تلفنی با علی آرامش فر محیط بان مجروح دنا که در نخستین روز از هفته محیط زیست  سال جاری مورد اصابت مستقیم گلوله احدی از شکارچیان قرار گرفت و از ناحیه پا بشدت مصدوم شد که به گفته پزشکان روند درمانی آن حداقل شش ماه بطول خواهد انجامید از طرف رئیس جمهور کمک مالی به این دو محیط بان مجروح داشتند.

مجموعه محیط زیست استان از این اقدام رئیس جمهور کمال تشکر و قدردانی را بعمل می آورند.

جواد عمادی دیگر محیط بان پارک ملی دنا بوده که در ابتدای تیرماه جاری مورد اصابت ترکش گلوله شکارچیان قرار گرفت و ازناحیه دست مجروح شد اما نسبت به آرامش فر از وضعیت بهتری برخوردار است.

 

نظر شما