سید حمزه امینی :

اولویت مجلس دهم، حل مشکلات معیشتی فرهنگیان است

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۷:۳۰
کد خبر: ۴۴۶۱۸۱
اولویت مجلس دهم، حل مشکلات معیشتی فرهنگیان است
سید حمزه امینی عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان های هشترود و چاراویماق آذربایجان شرقی در خصوص مطالبات فرهنگیان اعلام کرد : اولویت اصلی در بخش آموزش و پرورش , حل مشکل معیشت فرهنگیان است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ،سید حمزه امینی عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان های هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی در خصوص پاسخ گویی به مطالبات فرهنگیان اظهار داشت: مجلس دهم اولویت اصلی خود در بخش آموزش و پرورش را حل مشکل معیشت فرهنگیان قرار داده است.

دبیر دبیرستان های شهرستان هشترود که در حال حاضر در کسوت نمایندگی مردم شریف شهرستان های هشترود و چاراویماق در مجلس دهم حضور دارد افزود: مسئله مهم در آموزش و پرورش این است که  اگر زندگی معلمان که ستون اصلی آموزش و پرورش نسل جوان این مملکت هستند در شأن مقام و منزلت آنها نباشد نمی توان انتظار معجزه داشت، در این راستا بنده و تعدادی از همکاران با امضای طرحی که با همدلی نمایندگان محترم، یک فوریت آن به تصویب رسیده در تلاش هستیم تا گوشه ای از این مشکلات مرتفع گردد.

در صورت تصویب این طرح و تایید شورای محترم نگهبان، کلیه نهادها و موسسات دولتی موظف هستند یک درصد از بودجه سالانه خود را به آموزش و پرورش اختصاص دهند که علاوه بر بودجه های سنواتی در راستای بهبود معیشت معلمان و وضعیت آموزش در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.

همچنین آموزش و پرورش می تواند بخشی از فضاهای آموزشی را که قابلیت استفاده در کاربری های متناسب با شأن فرهنگی دارد را تبدیل و عایدات آن را در راستای حل مشکلات آموزش و پرورش خرج نمایند.

امیدواریم با بهبود وضعیت اقتصادی کشور قدم های بلندتری در راستای ارتقاء شأن و منزلت فرهنگیان عزیز کشورمان برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز