راه اندازی بخش تخصصی برای نژاد اسب عرب

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۸:۱۴
کد خبر: ۴۶۷۲۵۴
راه اندازی بخش تخصصی برای نژاد اسب عرب
اسب عرب یا اسب اصیل برای علاقه مندان به اسب سواری در جهان بسیار مورد اهمیت است و این نژاد در جهان تا به آن حد پیش رفته که سازمانی بین‌المللی مخصوص آن با عنوان سازمان جهانی اسب عرب برای حفظ این نژاد زیبا تشکیل شده است که ایران نیز از اعضای آن می‌باشد.

شکل سر متمایز و دم مرتفع آن از ویژگی های ظاهری متفاوت است ، همچنین فرمانبرداری اسب عرب سبب می‌شود که به عنوان یکی از قویترین نژادها در مسابقات اسب دوانی شناخته میشود .

وبسایت www.iri1.com یک بخش تخصصی برای نژاد اسب عرب (اصیل) راه اندازی کرده تا خود را به عنوان قوی ترین وبسایت تخصصی اسب عرب در ایران معرفی کند. پرداختن به  اسب های موفق ایران، اخبار اقتصادی، ترجمه مقالات علمی و همچنین بررسی های دامپزشکی، از اصلی ترین بخش ها و رویکرد های این وبسایت می باشد.

اگر بخواهیم مختصر راجع به صنعت اسب عرب سخن گفته باشیم، اگرچه پول های کلان در این صنعت جاری است، اما این صنعت در ایران خیلی حرفه ای دنبال نمی گردد. مزارع بزرگ و اسب هایی هر یک با قیمت های چند صد میلیونی. اما چرا غیر حرفه ای؟ صنعتی که در اروپا، کشورهای حوزه خلیج فارس و ایالات متحده به صورت کاملا حرفه ای دنبال می شود، چرا نباید در ایران حرفه ای صورت پذیرد؟

1222

دقیقا بر اساس همین سوال، وبسایت www.iri1.com بخش اسب عرب را راه اندازی کرد. از نقاط قوت تیم تحریریه بخش اسب این سایت می توان به ارتباط بسیار قوی و نزدیک با تمام تولید کننده های اسب عرب در ایران و همچنین بسیاری از مزارع در کشور های خارجی که به این امر مبادرت دارند اشاره کرد.

همچنین دسترسی این شرکت به واردات و برگزاری مسابقات زیبایی اسب عرب (اصیل) در ایران، از دیگر جنبه های مثبت کارزار رسانه ای بخش اسب عرب وبسایت www.iri1.com می باشد.

کمپین #دانش_بیشتر_تولید_بهتر چیست؟

با توجه به نیاز بیشتر به دانش فنی اسب عرب، که در کشور احساس می شد، بخش اسب عرب وبسایت www.iri1.com یک کمپین با نام دانش بیشتر، تولید بهتر، راه اندازی کرد. این کمپین در تمامی مقالات تحریریه، مورد پوشش قرار می گیرد و در مسابقات نیز به صورت اسپانسرینگ نیز، از کمپین #دانش_بیشتر_تولید_ بهتر حمایت می گردد. تمامی فعالیت های این کمپین در راستای بهبود کیفیت تولیدات اسب عرب و همچنین گسترده تر شدن انشعابات اقتصادی و تجاری صنعت اسب عرب در ایران می باشد.

به امید روزهای بهتر برای صنعت اسب عرب (اصیل) در کشور عزیزمان ایران

 

نظر شما