سرهنگ نادر رحمانی:

برف جاده‌های شمالی و غربی را سفیدپوش کرد

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۰:۰۴:۲۲
کد خبر: ۴۷۹۰۲۰
برف جاده‌های شمالی و غربی را سفیدپوش کرد
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با اشاره به بارش برف و باران در اکثر محورهای شمالی و غربی از ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج-تهران خبر داد.

به گزارشگروه خبر «خبرگزاری برنا» «سرهنگ نادر رحمانی» از بارش برف و باران در اکثر محورهای شمالی و غربی از ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج-تهران خبر داد و گفت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور هم اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج- قزوین از پل استاندارد تا پلیس فردیس و باند جنوبی آزادراه کرج-تهران از پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان است.

او افزود: بر همین اساس در محور هراز محدوده امامزاده هاشم بارش برف و در استان‌های تهران، همدان، قزوین، در اکثر محورهای استان کردستان محور قروه و استان سمنان محور سرخه بارش باران و در استان اردبیل در اکثر محورها مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

رحمانی با اعلام اینکه در دیگر راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی کشور پدیده جوی خاصی گزارش نشده است، افزود: محور فیروزکوه در محدوده هنرستان کشاورزی از کیلومتر 13 تا کیلومتر 19 از روز شنبه تا سه شنبه از ساعت 7 تا 17 و در روز چهارشنبه از ساعت 7 تا ساعت 12 به دلیل عملیات روکش آسفالت تردد خودروها همراه با کندی انجام می‌شود.

او درباره مسیرها و معابر مسدود در کشور گفت: در حال حاضر فقط کمربندی دهلران و محور فرعی اولنگ به شاهرود تا اطلاع ثانوی مسدود است.

نظر شما