پدر و مادردانشجوی اصفهانی حادثه دیده ومجروح از سیلاب خرم آباد؛

یک عابر دخترمان را از سیلاب بیرون کشاند/مدیران فکری به حال مشکلات این شهر کنند

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۴:۰۰:۱۳
کد خبر: ۴۸۰۱۱۹
یک عابر دخترمان را از سیلاب بیرون کشاند/مدیران فکری به حال مشکلات این شهر کنند
حدود ساعت ۸ شب گذشته طی یک تماس بوسیله دانشگاه به من خبردادند که دخترم پایش شکسته است وما هم به محض شنیدن این خبر خودمان را حدود ساعت سه ونیم صبح به خرم آباد رسانیدم.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،پدر و مادردانشجوی حادثه دیده ومجروح اصفهانی به نام  "نسرین محمدی که  در جریان سیلاب دیشب خرم آباددچار حادثه شده بود در طی گفت وگو با رسانه ها وخبرنگاران لرستان با اشاره به نقش یک عابر در  نجات جان دخترشان از سیلاب  از مسئولان ومدیران خواستار رفع مشکلات شهر خرم آبادشدند.

آقای محمدی صبح امروزبه خبرنگاران گفت : حدود ساعت ۸ شب گذشته طی یک تماس  بوسیله   دانشگاهبه من خبردادند که  دخترم  پایش شکسته است وما هم به  محض شنیدن این خبر  خودمان را حدود ساعت سه ونیم صبح به خرم آباد رسانیدم.

 وی  افزود:با رسیدن به بیمارستان متوجه شدیم که  دخترم حالش مساعد نیست  وآنگونه که برا یمان گفتند او زیر کانال بوده و تقریبا بین 20 تا 40 دقیقه  که از حادثه گذشته توسط یک عابرکه خودش را برای نجات جان دخترم به آب زده بود  نجات پیدا می کند وبه بیمارستان منقل می شود البته این درحالی بوده که خیلی ها به عابر گفته بودند به خاطر خطر غرق شدن از این کار صرف نظر کند ولی به هرطریقی که بوده این عابر دخترم را از سیلاب بیرون کشانده بود.

مادراین دختر دانشجو نیز با اشاره به نقشی که این عابر دربیرون کشاندن دخترشان از آب داشته است گفت :مسئولان ومدیران می خواهیم که مشکلات این  شهر را درست کنند چون خانواده ها  با هزاران امید وآرزو  فرزندان خود را به دانشگاه می فرستیم.

گفتنی است که نسرین محمدی دختر دانشجوی اصفهانی که به دلیل سیلاب عصر روز دوشنبه دچار حادثه شد الان در بیمارستان در حالت کما به سر می برد.

رضا آریایی مدیر کل مدیریت بحران لرستان از بالارفتن سطح هشیاری این دانشجوی مجروح خبرداده است.

لازم به ذکر است که سیل دیروز جان یک دختر دانشجوی دیگرکه اهل ایلام بود  را نیز گرفت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز