نصب پایلوت المان‌های ترافیکی در حریم ریلی ایستگاه های مترو+عکس

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۰:۱۴:۱۲
کد خبر: ۴۸۶۶۶۵
نصب پایلوت المان‌های ترافیکی در حریم ریلی ایستگاه های مترو+عکس
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از اجرای طرح پایلوت نصب المان ترافیکی در حریم ریلی ایستگاه‌های مترو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد احمدی بافنده با بیان اینکه طی دو هفته گذشته طرح پایلوت نصب المان‌های ترافیکی در محدوده حریم ریلی (خط زرد) در ایستگاه مترو طالقانی اجرا شده است، گفت: این طرح به منظور نظم بخشیدن به حریم ریلی و با هدف فرهنگ سازی در روی سکو ها اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در تمامی ایستگاه‌های مترو حریم ریلی با خط زرد به نشانه هشدار نشانه گذاری شده است، اظهارکرد: متاسفانه بسیاری از شهروندان نسبت به خط زرد حریم ریلی بی احتیاط هستند از این رو المانهای ترافیکی به صورت پایلوت در ایستگاه طالقانی از خط یک مترو در راستای فرهنگ سازی به صورت پایلوت نصب شده است.

به گفته احمدی بافنده، این طرح برای آن دسته از شهروندانی اجرا شده که به خط زرد حریم ریلی بی‌احتیاط هستند.

بنا براعلام شهرنوشت، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه درخصوص نصب درهای حائل در ایستگاه مترو نیز تصریح کرد: طرح یک فوریت نصب درهای حائل در شورای شهر به تصویب رسیده است این در حالیست که در صورت تصویب شورای اسلامی شهر تهران و تامین منابع مالی، شهرداری تهران نصب دیوار حائل را در ایستگاه های مترو اجرا خواهد کرد .

57391605

لازم به ذکر است عکس مذکور المانهای به کار رفته در مترو ترکیه است که نمونه پایلوت آن در مترو ایستگاه طالقانی تهران اجرا شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز