وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران:

برای شناسایی قربانیان حادثه قطارهای مسافربری به کهریزک می‌روم

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۸:۱۲
کد خبر: ۴۸۶۸۹۲
برای شناسایی قربانیان حادثه قطارهای مسافربری به کهریزک می‌روم
وزیر بهداشت گفت: بنده موظف شدم برای شناسایی قربانیان حادثه قطارهای مسافربری به همراه استاندار آذربایجان شرقی و وزیر دادگستری به کهریزک بروم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در حاشیه جلسه برراسی حادثه برخورد قطارهای مسافربری به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز که همچنان ادامه دارد راجع به علت حادثه و نوع خدمت‌رسانی و اقداماتی که دستگاه‌های مرتبط انجام داده‌اند گزارش‌گیری شد.

وی در ادامه افزود: بنده موظف شدم به کهریزک بروم که به همراه بنده استاندار آذربایجان شرقی و وزیر دادگستری هم خواهند بود تا شناسایی قربانیان را هر چه زودتر به انجام برسانیم. از سوی دیگر قربانی حادثه حله عراق هم اجسادشان رسیده هر چند اقدامات کارشناسی در این زمینه زمان‌بر است. البته ما باید سعی کنیم هر چه زودتر اقدامات لازم انجام شود.

وزیر بهداشت در پاسخ به این سؤال که آمار دقیق جانباختگان حادثه قطارهای مسافربری چیست، گفت: آمار دقیقی نیست و جانباختگان بین 38 تا 44 نفر هستند که به نظر می‌رسد حداقل 38 و حداکثر 44 نفر باشند. همچنین 11 نفر به دلیل جراحاتی که دیدند،‌در بیمارستان بستری هستند که از این تعداد 7 نفر در بیمارستان سمنان و 4 نفر در بیمارستان دامغان تحت درماننند و اقدامات جراحی و درمانی برای آنها در حال انجام است و تعدادی از آنها در آی‌سی‌یو هستند.

 

نظر شما