با تلاش امدادگران انجام شد:

نجات چهار طبیعت گرد گرفتار در غار مغان مشهد

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۰:۳۶:۱۴
کد خبر: ۴۹۲۲۹۴
نجات چهار طبیعت گرد گرفتار در غار مغان مشهد
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: چهار طبیعت گرد که به علت برف و بوران در غار مغان، در نزدیکی مشهد، گرفتار شده بودند به همت نیروهای امداد و نجات این جمعیت نجات یافتند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا به نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر خرسان رضوی؛ اسماعیل بهمن آبادی گفت: خوشبختانه حال عمومی این افراد کاملا خوب است و نیروهای امدادی قبل از بروز هرگونه حادثه و سرمازدگی موفق به نجات آنان شدند.

وی بیان کرد: این افراد شامل چهار مرد، از شب گذشته در برف و بوران گرفتار شده و برای نجات خود از سرما به غار مغان پناه برده بودند.

وی اظهار کرد: تماس این افراد با نیروهای امدادی در صبح امروز گزارش شد اما در نخستین اعزام گروه امداد و نجات به دلیل شدت بارش برف، نیروهای امدادی نیز در حدود یک کیلومتری غار در برف و بوران گیر افتادند.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی افزود: گروه دوم نجات جمعیت هلال احمر نیز در حوالی ساعت 14 و 30 با تجهیزات و امکانات بیشتر برای کمک به گروه نخست و نجات چهار گردشگر گرفتار در غار مغان اعزام شد.

بهمن آبادی بیان کرد: خوشبختانه این گردشگران با همکاری و تلاش نیروهای امداد و نجات در سلامت کامل نجات پیدا کردند.

وی گفت: علاوه بر این ظهر امروز در محل قله زو و کوههای انتهای بلوار هاشمیه آمبولانس اورژانس 115 برای نجات یک بیمار در محل گرفتار برف شده بود که با اعزام آمبولانس هلال احمر به بیمار و آمبولانس 115 امدادرسانی شدند.

غار مغان در 75 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز