راه اندازی ۱۲ بیمارستان صحرایی همزمان با هفته وحدت

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۳۲:۲۶
کد خبر: ۴۹۲۵۴۰
راه اندازی ۱۲ بیمارستان صحرایی همزمان با هفته وحدت
جانشین فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: همزمان با هفته وحدت 12 بیمارستان صحرایی در چهار استان کشور آماده ارائه بهترین خدمات به مردم هستند که از این تعداد 10 بیمارستان صحرایی و 2 بیمارستان فوق تخصصی می باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار امان الله گشتاسبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان با اشاره به اینکه بهداشت و درمان از جمله نیازمندی های اساسی استان بود که همه دستگاه ها در این جهت همکاری کردند، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی زمینی سپاه پاسداران در راستای اجرای ایجاد امنیت مناسب در استان و تلاش هایی که همه نیروهای نظامی و انتظامی در سالهای گذشته و از زمانی که مسئولیت امنیت جنوب شرق به عهده نیروی زمینی سپاه واگذار شد با همت همه رده های نظامی، انتظامی، اطلاعات، نیروی مردم و بسیجیان دلاور توانسته امنیت بسیار جامع و خوبی در سیستان وبلوچستان ایجاد کند.

وی پیگیری موضوعات بهداشتی و درمانی، محرومیت زدایی و پروژه های عمرانی را از دیگر موضوعات مهمی عنوان کرد که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار بحث امنیت به آن پرداخته می شود.

این مسئول با بیان اینکه 31 بیمارستان صحرایی در بازه زمانی سال 1388 تا 1394 در استان افتتاح و راه اندازی شده است، گفت: در این بیمارستان ها بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر خدمات در حوزه بهداشت و درمان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان ها هر سال با تجهیزات مدرن و به روزتری افتتاح می شود، افزود: امسال نیز 12 بیمارستان صحرایی در چهار استان کشور آماده ارائه بهترین خدمات به مردم هستند که از این تعداد 10 بیمارستان صحرایی و 2 بیمارستان فوق تخصصی می باشند.

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اشاره به افتتاح یک هفته ای این بیمارستان ها از فردا با حضور دکتر لاریجانی و سایر مسئولین لشکری و کشوری گفت: این بیمارستان ها در خراسان جنوبی بخش نهبندان منطقه شوسف، در شمال سیستان وبلوچستان شهرستان هامون و دوست محمد در هیرمند، زه کلوت در کرمان، بشاگرد و جاسک در هرمزگان به تمامی مردم خدمات ارائه می کنند.

وی ادامه داد: امروز نیروی زمینی سپاه با افتخار نسبت به این موضوع که هدف آن خدمت به مردم محروم است ورود پیدا کرده بگونه ای که این روند تا برطرف شدن همه نیازمندی های مردم در این خطه از کشور ادامه خواهد داشت.

سردار گشتاسبی در ادامه با بیان اینکه مجهزترین بیمارستان ها برای رفاه حال مردم در سیستان وبلوچستان راه اندازی شده است، افزود: علاوه بر این بیمارستان ها در سه بیمارستان ثابت که در حوزه های راسک، خاش و سراوان داریم نیز امسال دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری کرده تا به صورت سراسری در این موضوعات به ارائه خدمات بپردازیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز