امروز وزیر بهداشت به ملایر سفر می کند

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۸:۲۷:۲۲
کد خبر: ۵۰۱۸۹۰
امروز وزیر بهداشت به ملایر سفر می کند
محمد کاظمی گفت: امروز شهرستان ملایر میزبان وزیر بهداشت است و در این راستا بخش سی.سی.یو خیّرساز بیمارستان ملایر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از ملایر، نماینده مردم ملایر در جریان بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان ملایر با اشاره به برنامه سفر وزیر بهداشت اظهار داشت: بخش CCU بیمارستان امام حسین(ع) که توسط خیّر ملایری ساخته شده است، افتتاح می‌شود.

وی افزود: وزیر بهداشت در این سفر ضمن دیدار با پرسنل مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان ملایر از نزدیک با مسائل و مشکلات این حوزه بخش آشنا می‌شود و دستورات لازم برای رسیدگی را اعلام می‌دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به ملاقات نمایندگان شهرستان ملایر با وزیر بهداشت و درمان بیان کرد: در این ملاقات که حدود سه ماه پیش انجام شد دکتر هاشمی ضمن اینکه دستور تأمین نیازمندی‌های شبکه بهداشت ملایر را داد حدود 90 درصد از تجهیزات مورد نیاز برای توسعه بخش بهداشت و درمان ملایر تأمین شد.

وی بیان کرد: بازدید از بیمارستان امام حسین(ع) و تأمین تخت‌ بیمارستانی و تجهیزات مورد نیاز بخش سی.سی.یو از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به ملایر است.

کاظمی با بیان اینکه مسئولان شبکه بهداشت و درمان ملایر در حال برنامه‌ریزی هستند که حداکثر استفاده را از حضور وزیر در ملایر داشته باشند، عنوان کرد: بحث آنژیوگرافی شهرستان را داریم که وزیر دستور تامین تجهیزات این بخش را داده و در سفر روز چهارشنبه درخواست‌هایی در زمینه جذب پزشکان متخصص مربوط به بخش قلب و جراحی داریم.

وی ارتقا دانشکده پرستاری و تاسیس رشته‌های پیراپزشکی در دانشگاه آزاد واحد ملایر با توجه به آماده بودن ساختمان خاتم‌الانبیا، کلنگ‌زنی بیمارستان خیرساز سوانح و سوختگی و تأسیس مرکز خصوصی رادیوتراپی و شیمی درمانی را از دیگر درخواست‌های شبکه بهداشت و درمان ملایر از وزیر بهداشت برشمرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس اظهار داشت: تلاش بر این است که وزیر بهداشت و درمان بازدیدی نیز از برخی خانه‌های بهداشت روستایی داشته و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل این بخش قرار گیرند شاید بتوانیم برای این حوزه کمک‌های بیشتری دریافت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز