استاندار مازندران در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان:

دانشگاه آزاد اسلامی از افتخارات جمهوری اسلامی است

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۸:۴۶
کد خبر: ۵۰۱۹۵۷
دانشگاه آزاد اسلامی از افتخارات جمهوری اسلامی است
ربیع فلاح، استاندار مازندران، در جلسه هیات امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران دانست و یادآوری کرد: بسیاری از استانداران و نمایندگان و مدیران از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ استاندار مازندران، در این جلسه گفت: «این که امروز سکاندار دانشگاه آزاد اسلامی دکتر میرزاده هستند، بسیار خوب است. ایشان سابقه درخشانی دارند و معاون نخست‌وزیر و رئیس سازمان برنامه و بودجه بودند.»

فلاح گفت: «شک نکنید امروز دانشگاه آزاد اسلامی یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است که تعداد کثیری از استانداران، نمایندگان و مدیران از همین دانشگاه فارغ‌التحصیل شدند.»

او افزود: «ما در استان مازندران هماهنگی و همگرایی خوبی با دانشگاه آزاد اسلامی داریم و امروز باید کمربندها را خوب ببندیم و اقتصاد مقاومتی را با وجود کارهای خوبی که در دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود، بیشتر دنبال کنیم.»

او ادامه داد: «دانشگاه‌های دولتی هیچ دغدغه‌ای از لحاظ مالی و جذب دانشجو ندارند، اما از آن طرف وضع خوبی هم ندارند. من فکر می‌کنم اگر دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی قوی‌تر حوزه‌های ICT را دنبال کنند، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.»

استاندار مازندران در پایان گفت: «استان مازندران یک استان دانشگاهی است و رقابت شدیدی بین دانشگاه‌های این استان وجود دارد. بسیاری از دانشگاه‌های غیرانتفاعی در این استان هستند، اما واقعا خیلی از آن‌ها در حال تعطیل شدن‌اند. ما باید آموزش مدیران و مسئولان را مدنظر قرار دهیم تا با شرایط جدید دنیا و سرمایه‌گذاری در ICT آشنا شوند.»

نظر شما