خواب ابدی زن جوان در کنار بخاری

۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۹:۵۳
کد خبر: ۵۰۳۶۱۴
خواب ابدی زن جوان در کنار بخاری
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حادثه گازگرفتگی در خیابان پیروزی خبر داد و گفت: متاسفانه در پی این حادثه زنی جوان جان خود را از دست داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، ضمن اعلام این خبر گفت: در ساعت 10:42 دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه مشکوک به گاز گرفتگی به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی گروه امداد و نجات شماره 9 را به محل حادثه واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان عزیزی اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل همسایگان با مراجعه به آتش نشانان اعلام کردند که غیبت این زن طولانی شده و با توجه به اینکه تلفن همراهش در منزل زنگ می‌خورد نگران او شدند که بلافاصله آتش نشانان وارد ساختمان شده و با جسم بی حال زنی حدودا 35 ساله در کنار بخاری روبرو شدند.

وی با بیان اینکه رنگ زرد و نارنجی شعله بخاری حاکی از کاهش اکسیژن و انتشار گاز مونوکسید کربن بود، خاطرنشان کرد: علائم مسمویت در سر و صورت این زن مشخص بود، با حضور عوامل اورژانس و بررسیهای لازم مشخص شد که چند ساعتی از مرگ این زن گذشته است.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران در پایان گفت: علت اصلی مرگ این زن توسط کارشناسان پزشکی قانونی تعیین می‌شود اما با حضور کارشناسان آتش‌نشانی مشخص شد استفاده از دودکش نامناسب آکاردئونی برای آبگرمکن دیواری (این دودکش به هیچ وجه مورد تأیید نیست)، استقرار نکردن صحیح دودکش بخاری روی دیوار، بسته بودن تمامی در و پنجره‌های منزل و استفاده نکردن از کلاهک مناسب H روی سطح پشت‌بام باعث انتشار گاز مونوکسید کربن شده بود؛ این عملیات در ساعت 11:57 پایان یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز