معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

انجام روزانه ۴۰ عمل در بیمارستان فرقانی قم/راه اندازی کامل اتاق‌های LDR

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷:۳۸
کد خبر: ۵۱۰۵۲۴
انجام روزانه ۴۰ عمل در بیمارستان فرقانی قم/راه اندازی کامل اتاق‌های LDR
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: قرار است تا پایان سال بخش زنان و زایمان و همچنین اتاق‌های LDR و بخش مراقبت‌های ویژه کودکان به ظرفیت کامل خود رسیده تا مردم بتوانند از خدمات بیمارستان استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدرضا مظفری در بازدید از روند فعالیت بیمارستان تازه تاسیس فرقانی اظهار کرد: این بیمارستان دارای 6 اتاق عمل و دو بخش ویژه است به گونه‌ای که با وجود اینکه بیمارستان به تازگی افتتاح شده است اما اتاق‌های عمل آن روزانه تا 40 مورد عمل نیز انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بیمارستان در حالت عادی و مطلوب در حال انجام فعالت بوده و ارائه خدمات می‌کند که با بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات در اختیار مردم است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: قرار است تا پایان سال بخش زنان و زایمان و همچنین اتاق‌های LDR و بخش مراقبت‌های ویژه کودکان به ظرفیت کامل خود رسیده تا از این نظر نیز مردم بتوانند از خدمات بیمارستان استفاده کنند.

مظفری ادامه داد: همچنین بخش‌های جراحی کلیه، مجاری ادراری، گوش و حلق و بینی نیز تا بهار سال 96 راه اندازی و تکمیل می‌شود.

وی در خصوص مراجعه کنندگان به بیمارستان فرقانی گفت: متاسفانه 70 درصد مراجعه کنندگان به دلیل حوادث از قبیل تصادف و یا بی‌احتیاطی است که با نظارت و کمی احتیاط در رانندگی می‌توان این آمار را کاهش داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز