معلم مریوانی آتش نشان شد

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۲:۰۰:۴۶
کد خبر: ۵۱۰۶۶۹
معلم مریوانی آتش نشان شد
یک معلم مریوانی به منظور ادای احترام به شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو با لباس آتش نشانی در کلاس درس حاضر شد و هدف از این اقدام خود را ادای احترام به روح شهدای آتش نشان حادثه ناگوار پلاسکو بیان کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، عبدالله رامش، معلم دبستان غیر دولتی سینا شهر مریوان روز سه شنبه به منظور همدردی با خانواده های شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو و پاسداشت اقدام این شهدا با لباس آتش نشانی در کلاس درس حاضر شد.

وی هدف از این اقدام خود را ادای احترام به روح شهدای آتش نشان حادثه ناگوار پلاسکو بیان کرد و افزود: ایثارگری و جان فشانی آتش نشانان در حادثه آتش سوزی پلاسکو که به شهادت تعدادی از آنها منجر شد، باعث تاثر و تالم شدید در قلب هر انسان آزاده ای شد.

او ادامه داد: آتش نشانان با این اقدام خداپسندانه خود باعث عزت و سربلندی ایرانیان در جهان شدند و تداعی گر این واقعیت بودند که ایرانیان اعضای بدن یکدیگرند و در سخت ترین شرایط زندگی که اگر به قیمت از دست دادن جانشان باشد، در کمک به همنوع خود کوتاهی نمی کنند.

به نقل از ایرنا، مجتمع تجاری پلاسکو در مرکز شهر تهران پنج شنبه هفته گذشته به دلیل آتش سوزی و انفجار مواد شیمیایی فرو ریخت که متاسفانه در این حادثه جمعی از آتش نشانان که برای خاموش کردن آتش این مجتمع رفته بودند، در زیر آوار گیر افتادند و عملیات امداد و نجات برای اجساد آنها هنوز ادامه دارد.

شهرستان مریوان در فاصله 130 کلیومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

نظر شما