باقری:

تدارک ۱۰۵ هزار کلاس درس در ۱۱ هزار مدرسه برای اسکان نوروزی

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۵:۰۷
کد خبر: ۵۲۵۰۰۵
تدارک ۱۰۵ هزار کلاس درس در ۱۱ هزار مدرسه برای اسکان نوروزی
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از تدارک 105 هزار کلاس درس در 11 هزار مدرسه برای اسکان نوروزی خبرداد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، عباسعلی باقری با اشاره به اقدامات انجام شده در ستاد مرکزی اسکان موقت مسافران نوروزی اظهارکرد: به منظور ارائه خدمات بهتر و آسایش مسافران نوروزی،‌ تمهیداتی برای استفاده از سالن های ورزشی – استخرها و مراکز درمانی در طول دوره سفر فرهنگیان پیش بینی شده است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از توزیع بسته های فرهنگی در بین مسافران در نوروز 96 خبر داد و افزود: با هدف تکریم فرهنگیان در طول مسافرت های نوروزی واستفاده بهینه از امکانات موجود در میزبانی مسافران،گردهمایی آموزشی وتوجیهی برای روسای تعاون و امور رفاهی کشور برگزار وکارگروه های تخصصی در ستاد مرکزی واستان ها تشکیل می شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش با اشاره به رزرو اینترنتی فضاهای اسکان نوروزی گفت: فرهنگیان متقاضی اسکان نوروزی می توانند از 5 تا 22 اسفندماه از طریق آدرس الکترونیکی  http://eskan.medu.ir/  نسبت به رزرو فضای مورد نیاز اقدام کنند.

وی تعداد پایگاه های اسکان موقت فرهنگیان را در نوروز 96، 680 پایگاه اعلام کرد و افزود: 105 هزار کلاس در 11 هزار مدرسه میزبان مسافران فرهنگی در تعطیلات نوروزی هستند.

باقری از پوشش بیمه ای کامل مسافران نوروزی در زمان اقامت در اسکان های نوروزی خبرداد و افزود: 261 مرکز آموزشی رفاهی ،3 هزار سوئیت در اردوگاه ها به همراه 2 هزار خوابگاه در 50 مرکز دانشگاه فرهنگیان پذیرای مسافران نوروزی خواهند بود.

وی گفت: 25 هزار نفر از عوامل اجرایی نیز کار خدمات رسانی به فرهنگیان مسافر در نوروز 96 را برعهده دارند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از راه اندازی سامانه پیام کوتاه به منظور رفاه مسافرین نوروزی خبر داد و افزود: تعامل و همکاری با سایر نهادها و دستگاه ها، استفاده از سامانه متمرکز اسکان جهت پذیرش مهمانان نوروزی، پیش بینی سیستم های نوبت دهی و کارت خوان از دیگر اقدامات ستاد اسکان آموزش وپرورش در راستای تکریم مسافرین فرهنگی در ایام نوروزی است

 

نظر شما