اسدی:

توجه به امور تربیتی دانش آموزان را از آسیب مصون می کند

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۷:۲۶
کد خبر: ۵۲۵۱۴۲
توجه به امور تربیتی دانش آموزان را از آسیب مصون می کند
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: توجه به امور تربیتی موجب می شود تا دانش آموزان از آسیب های اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی و دیگر آسیب ها مصون باشند.

به گزارش خبرنگار آموزش خبرگزاری برنا، «محمود اسدی» در اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته امور تربیتی، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تاکید بر توجه به مربیان پرورشی در این هفته اظهار داشت: فعالیت مربیان پرورشی اصل فعالیت آموزش و پرورش است و در حاشیه آن قرار ندارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد افزود: وظیفه ما انتقال ارزش ها به نسل بعدی است و این امر باید از سوی همه مورد توجه باشد که یکی از این موارد نماز و ارزشهای دینی است و کسی در عرصه تعلیم و تربیت نمی تواند از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کرده و آن را تنها وظیفه ی حوزه پرورشی بداند بلکه باید همه به این موضوع توجه داشته باشیم.

وی ضمن تقدیر از تلاش حوزه پرورشی در مدارس با اشاره به اینکه برای ارج نهادن به مربیان پرورشی باید اهمیت  جایگاه کار مسئولیت و وظیفه ی آنان را بیان کنیم تا حساسیت این حوزه مشخص شود، تصریح کرد: هفته امور تربیتی بهانه ای است که وظیفه همکاران حوزه پرورشی و نقش آنان در اموزش و پرورش برای دیگران تبین شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد نیز در این نشست گفت: تعلیم و تربیت از هم جدا نیست و تفکیک وظایف تنها برای برنامه ریزی بهتر و عدم تداخل امور است.

«علی قلی زاده» با بیان اینکه هفته امور تربیتی از 7 الی 15 اسفند اجرا می شود  افزود: شهیدان رجایی و باهنر در حوزه امور تربیتی تلاش زیادی داشتند و برای ارج نهادن به تلاش آنان 8 اسفند به نام " امور تربیتی " نامگذاری شده است.

وی دیدار معاونان پرورشی مدارس با امام جمعه شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از تلاش حوز ه پرورشی، شروع مسابقات قرآن ومعارف اسلامی، دیداربا خانواده شهدای فرهنگی به ویژه حوزه پرورشی و حضور دانش آموزان و فرهنگیان در نماز جمعه را از مهم ترین برنامه های هفته امور تربیتی برشمرد.

 

نظر شما