اخذ ویزای توریستی کانادا

۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۲۰:۴۷
کد خبر: ۵۴۰۰۸۵
اخذ ویزای توریستی کانادا

ویزای کانادا از آن دست ویزاهایی‌ست که کم وبیش مشکلاتی را به علاقمندان‌اش تحمیل می‌کند و اگر متقاضیان سفر به کانادا از مسیر درستی که برای آن‌ها پیش‌بینی شده است، ذره‌ای خارج شوند، ممکن است که این مشکلات روز به روز افزایش یابند. بزرگ‌ترین مشکلی که گردشگران در مقابل خود می‌بینند، عدم وجود سفارت و یا کنسول‌گری‌های کانادا در ایران است و علاقمندان مجبورند برای گرفتن وقت سفارت کانادا به یکی از کشور‌های ترکیه و یا امارات متحده عربی سفر کنند.

ویزا

 

این سفر که خود مشکلاتی نظیر تحمل قوانین کشوری دیگر را به دنبال دارد، هزینه‌های مالی و زمانی فراوانی را روی دست گردشگران می‌گذارد تا تور کانادا که یکی از محبوب‌ترین تورهای جهانی است، برای ایرانیان بسیار پرهزینه و متعاقب آن، کم مخاطب باشد. حتی خانواده‌هایی که خواهان تازه کردن دیداری با عزیزانشان هستند، مجبورند قبول این مشکلات را به جان بخرند. لااقل با به راه افتادن خدمات پیکاپ ویزا، بخشی از این مشکلات به فراموشی سپرده شدند و گردشگران توانستند از رنج سفرهای غیرضروری رهایی یابند. خدمات پیکاپ ویزا به این صورت است که به جای متقاضی ویزا، شخصی به نمایندگی از او با سفارت کانادا ارتباط می‌گیرد و در غیاب متقاضی اعمال مربوط به ویزا را انجام می‌دهد.

 

در میان تمام این مشکلات، پروسه ثبت‌نام ویزا و پرداخت هزینه‌ها برای اخذ وقت سفارت نیز -در صورت عدم آگاهی لازم- ممکن است مشکل‌آفرین باشد. لذا سالیان سفر با سال‌ها سابقه کارشناسی در امر ثبت‌نام و پی‌گیری ویزاهای کانادا، توصیه می‌کند که پیش از هر اقدامی، از مشورت با مشاوران خبره ویزای کانادا بهرمند شوید؛ چون همان‌طور که گفته شد، ویزای کانادا جزو ویزاهای سخت و پرمشغله است و بروز هر گونه اشتباهی در مراحل  انجام کار، می‌تواند ماه‌ها زمان گردشگران را بر باد دهد. از آن‌جایی که اخذ وقت سفارت و ثبت‌نام ویزا و ارسال پاسخ از سفارت کانادا، 4 هفته تا 6 ماه به طول می‌انجامد و هزینه‌هایی دارد، بهتر است که متقاضیان ویزای کانادا پس از آگاهی کامل از شرایط و ضوابط آن و با هماهنگی با کارشناسان امر، اقدام به ثبت‌نام کنند. 

 

 

نظر شما
نظرات
هاشم صادراتی
|
-
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
0
ویزای کاری که نمیدن؟
آریا
|
-
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
0
این همه ایرانی تو کانادا زندگی میکنن
بعد برای ویزای کانادا ایران سفارت نداره! عجیبه!
جابری
|
-
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
0
سلام
یه سوال داشتم ،برتی گرفتن ویزای کانادا توریستی باید حتما شنگن داشت؟
چون من همه جا رفتم به غیر از اروپا
لطفا راخنمایی کنین
کاگانی
|
-
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
0
کسی میدونه چرا ویزای کانادارو 5 ساله میدن؟