نریمانی:

برنامه های هفته معرفی مشاغل اعلام شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۴:۳۱
کد خبر: ۵۴۲۵۴۰
برنامه های هفته معرفی مشاغل اعلام شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان برنامه های هفته معرفی مشاغل را اعلام کرد و گفت: زمان برگزاری برنامه های این هفته اول و دوم اردیبهشت ماه 96 است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، حجت الله نریمانی گفت: با عنایت به لزوم آماده سازی دانش آموزان برای انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی در دوره متوسطه بر اساس استعداد، توانانی، علاقه و نیاز های جامعه، آشنا سازی آنان با رشته های تحصیلی و مشاغل موجود، برنامه های « هفته معرفی مشاغل » در سال 96  در مدارس متوسطه اول استان اجرا می شود.

نریمانی بر تشکیل کمیته هفته معرفی مشاغل در شهرستان ها و مناطق تاکید کرد و افزود: نمایشگاه معرفی مشاغل در منطقه، همایش منطقهای آشنایی با ضوابط و شرایط جدید هدایت تحصیلی، بازدید‌ دانش‌آموزان از نمایشگاه، دعوت از کارآفرینان برجسته و موفق، تهیه بروشور، پوستر و کتابچههای آموزشی ویژه هدایت تحصیلی را از مهم ترین برنامه های اجرایی در این هفته عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: آشنایی با شاخه‌ها و رشته‌های تحصیلی دور دوم متوسطه، آشنایی با مشاغل مختلف، کمک به توزیع متوازن رشته‌های تحصیلی، توسعه فرهنگ کارآفرینی و خود‌ اشتغالی دانش‌آموزان را از اهداف هفته معرفی مشاغل عنوان کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان افزود: به منظور آشنایی دانش آموزان با نحوه انتخاب رشته در پایان پایه نهم، به شاخه ها و رشته های تحصیلی، ضروری است نواحی و مناطق علاوه بر برپایی نمایشگاه به مناسبت هفته معرفی مشاغل، با برگزاری همایش ها و کنگره های دانش آموزی توجیهی – آموزشی هدایت تحصیلی ویژه پایه نهم، آنان را نسبت به ضوابط و شرایط جدید هدایت تحصیلی آماده نمایند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز