تسلیت رییس کمیته فرهنگ و تمدن دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت درگذشت دکتر محمدمهدی اصفهانی؛

تعهد و اخلاق علمی در همه شئون زندگی ایشان قابل ملاحظه بود

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۹:۳۰
کد خبر: ۵۴۵۳۹۵
تعهد و اخلاق علمی در همه شئون زندگی ایشان قابل ملاحظه بود
رییس کمیته فرهنگ و تمدن دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی درگذشت دکتر محمدمهدی اصفهانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر علی‌اکبر ولایتی، رییس کمیته فرهنگ و تمدن دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پیامی به مناسبت درگذشت دکتر محمدمهدی اصفهانی، تعهد، اخلاق علمی، روی خوش، ساده زیستی و پرهیز از زواید را به عنوان خصلت‌های ارزشمند ایشان برشمرد و مصیبت سنگین و غم جانکاه از دست رفتن این استاد پرفضیلت را به عالمان و دانشجویان و اعضای کمیته فرهنگ و تمدن شورای عالی انقلاب فرهنگی تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

ضایعه خسارت‌بار از دست دادن رفتن عضوی محترم از این کمیته و استادی ارزشمند از جامعه علمی کشور همه را در حزن و اندوه فرو برده است.

حضور ارزشمند استاد دکتر اصفهانی عضو فعال کمیته در تمامی این ایام به عنوان همراه و همسنگری پر توان همیشه مایه دلگرمی و امیدواری بود.

کرامت های اخلاقی استاد دکتر اصفهانی در سایه خدمت به ائمه معصومین(ع) و ارادت به ولایت به همراه تسلط بر حوزه¬های علمی شخصیتی ممتاز از ایشان ساخته بود که مورد اقبال و استقبال همگان بود.

تعهد، اخلاق علمی، روی خوش، ساده زیستی و پرهیز از زواید، خصلت و جامة ارزشمندی بود که در پرتو تقوی به تن داشت و در همه شئون زندگی ایشان قابل ملاحظه بود.

استقلال رأی در عین احترام و تبعیت از جمع از دیگر ویژگی های بارز استاد بود که شمع وجودش را برای اطرافیان نورانی تر می کرد.

اینجانب مصیبت سنگین و غم جانکاه از دست رفتن این استاد پرفضیلت، که سال ها توفیق آشنایی و همکاری با ایشان را داشته‌ام به عالمان و دانشجویان و اعضاء بزرگوار این کمیته و به‌خصوص خانواده بزرگوارشان تسلیت عرض نموده و برای استاد اصفهانی از درگاه پرفیض و بابرکت باری‌تعالی علو درجات و مغفرت مسئلت می نمایم.

ان‌شاءالله روح او با اولیاء و اوصیاء محشور باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز