ورود سامانه بارشی به کشور؛

فردا هوا بارانی است

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۵۵:۴۷
کد خبر: ۵۴۶۰۷۸
فردا هوا بارانی است
امروز بارش های پراکنده و خفیف در برخی نقاط شمال شرق، شرق و جنوب پیش بینی می شود. از اواخر این روز سامانه بارشی وارد کشور شده و در روز چهارشنبه رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط شمال غرب، غرب، دامنه های زاگرس مرکزی، دامنه های البرز غربی و مرکزی و به تدریج در شمال شرق رخ خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، براساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی و خروجی مدل ها، امروز بارش های پراکنده و خفیف در برخی نقاط شمال شرق، شرق و جنوب پیش بینی می شود. از اواخر این روز سامانه بارشی وارد کشور شده و در روز چهارشنبه رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط شمال غرب، غرب، دامنه های زاگرس مرکزی، دامنه های البرز غربی و مرکزی و به تدریج در شمال شرق رخ خواهد داد.

روز پنجشنبه نیز در برخی نقاط شمال غرب، دامنه های البرز غربی و مرکزی و نوار شرقی کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود.

امشب تا ظهر چهارشنبه وزش باد نسبتا شدید جنوبی در گیلان و  اردبیل و افزایش دما در سواحل شمالی رخ خواهد داد.

همچنین در روز چهارشنبه وزش باد نسبتا شدید در دامنه های البرز مرکزی و شرقی، برخی نقاط شرق و جنوب شرق پیش بینی می شود که می تواند منجر به گردوخاک در این نواحی شود. در سه روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود.

سرعت وزش باد و ارتفاع امواج از چهارشنبه بعدازظهر و طی روزهای پنجشنبه و جمعه روی خلیج فارس و تنگه هرمز افزایش خواهد یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز