"خجسته پور"درمراسم اختتامیه ششمین جشنواره نوجوان سالم :

لزوم توانمندسازی نوجوانان دربرابرآسیب های اجتماعی/ شاد زیستن جوانان یک ارزش باشد

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۳:۵۲
کد خبر: ۵۴۶۲۸۸
لزوم توانمندسازی نوجوانان دربرابرآسیب های اجتماعی/ شاد زیستن جوانان یک ارزش باشد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: اخلاق مداری لازمه بقای یک جامعه است و خدشه در اخلاق، سلامتی و شادی جامعه را به خطر می اندازد و نسل آینده را در مقابل آسیب های اجتماعی متزلزل می کند .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ حبیب الله خجسته پور در این مراسم که صبح امروز در سالن اجتماعات پردیس فرهنگیان شهرستان خرم آباد برگزار شد ؛  افزود: دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور باید در نخستین روزهای حضور در مدرسه  با مولفه های سلامتی آشنا شوند.

وی با بیان اینکه شاد زیستن و شاد کردن باید ارزش باشد، افزود : علاوه بر ورزش باید به سمت شادی و شاد زیستن و نهادینه شدن این مولفه ها در سطح جامعه باشیم.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری  لرستان ادامه داد : ایجاد شادی های اجتماعی، جشنواره ها و کنسرت ها در سطح جامعه لازم است چراکه با شاد کردن جامعه جوانان و نوجوانان را از آسیب های اجتماعی احتمالی مصون خواهیم داشت .

وی تاکید  کرد: باید به دنبال جاذبه های اخلاقی باشیم و با قرار گرفتن در آستانه 2 انتخابات ملی و محلی اخلاق را فراموش نکنیم.

خجسته پور در ادامه افزود: در تمام ابعاد باید پیشگیری را سرلوحه امور قرار دهیم و در این هجوم غیر فرهنگی به نوجوانان و جوانان مانع تهدید آینده جامعه شویم.

وی با تاکید بر لزوم توانمندسازی نوجوانان و جوانان اظهار کرد: با وجود ابزارهای و تکنولوژی های ارتباطی مجازی که در دسترس نوجوانان و جوانان است ، بحث نظارت باید جدی گرفته شود.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استانداری  لرستان به تناسب وجود تهدیدهای جامعه باید شیوه های توانمندی پیشگیری از آسیب ها را افزایش و متعالی کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش لرستان اقدامات قابل توجهی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی داشته است، افزود: این امر مهم باید از بطن خانواده ها پیگیری شود تا نوجوانان در معرض خطر قرار نگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز