سرهنگ رزمخواه؛

دستگیری زورگیران غرب مشهد با ۱۳ فقره سرقت

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۴:۳۷:۱۶
کد خبر: ۵۴۶۴۲۳
دستگیری زورگیران غرب مشهد با ۱۳ فقره سرقت
پلیس عاملان 13 فقره زورگیری در محدوده غرب مشهد را شناسایی و دستگیر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سرهنگ رزمخواه، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در ساعت 21، بیستم فروردین‌ماه در پی اعلام یک فقره زورگیری تلفن همراه در محدوده بلوار دانش آموز بلافاصله تیم گشت کلانتری هفت تیر به محل اعزام شد. 

سرهنگ رزمخواه افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد دو جوان موتورسوار در محلی خلوت با تهدید چاقو یک دستگاه تلفن همراه هوشمند را از مردی جوان زورگیری کردند.

وی تصریح کرد: مأموران کلانتری هفت تیر با اعلام مشخصات زورگیر به مرکز پیام به گشت زنی در همان محدوده پرداختند و لحظاتی بعد افراد زورگیر را در یکی از خیابانهای همان محدوده شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه داد: راکب موتورسیکلت با مشاهده تیم گشت متواری که مأموران کلانتری پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موتور سیکلت را متوقف و در بازرسی بدنی متهمان سه دستگاه گوشی تلفن همراه و یک قبضه سلاح سرد کشف کردند، که متهمان پس از بازجویی‌های به عمل آمده با هماهنگی قضایی به پایگاه غرب پلیس آگاهی انتقال یافتند، متهمان در بازجویی های به عمل آمده و مواجه حضوری به تعداد 12 فقره زورگیری در محدوده بلوار معلم دندانپزشکان و شاهد اعتراف کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز