ناجا بزرگترین پایگاه اعتماد عمومی در دستیابی به امنیت و آرامش

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۵:۱۸:۰۱
کد خبر: ۵۶۹۶۳۶
ناجا بزرگترین پایگاه اعتماد عمومی در دستیابی به امنیت و آرامش
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ناجا بزرگترین پایگاه اعتماد عمومی در دستیابی به امنیت و آرامش بوده که این افتخاری ارزشمند برای پلیس است.

به گزارش خبرگزاری برنا، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار فرمانده انتظامی استان اردبیل با گرامیداشت ایام پرفیض و برکت ماه ضیافت الهی و تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های مصیبت دیده در حادثه تروریستی شهر تهران گفت: قطعاً این حادثه رخنه ای در امنیت پایدار و آرامش ایران اسلامی نداشته، چرا که با اقدام به موقع نیروهای امنیتی و انتظامی پاسخی دندان شکن به تروریست ها داده شد.

وی در ادامه با قدردانی از خدمات شایسته و تلاش های ایثار گونه کارکنان انتظامی در سنگر تأمین نظم و امنیت جامعه اظهار داشت: نیروی انتظامی چشمان تیزبین نظام اسلامی بوده که نقش برجسته و اجتناب ناپذیری در تولید و حفظ امنیت داشته،  به طوری که حضور هدفمند و اثر بخش کارکنان این نیرو لرزه بر پیکر مجرمان و دشمنان نظام اسلامی انداخته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از ناجا به عنوان بزرگترین پایگاه اعتماد و اطمینان عمومی در دستیابی به امنیت و آرامش یاد کرد و بیان داشت: این مهم افتخاری ارزشمند و مایه دلگرمی و قوت قلب پلیس در ارائه خدمات شایسته به مردم و تأمین امنیت و آرامش فردی و اجتماعی است.

در ادامه این دیدار سردار " حسین عبدی " با تأکید بر اینکه کسب رضایتمندی مردم و افزایش اعتماد عمومی به ناجا محور مأموریت های نیروی انتظامی است، گفت: تلاش حداکثری داریم تا مردم در امنیت و آرامش کامل به امور خود رسیدگی و دغدغه ای در حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی نداشته باشند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با قدردانی از همدلی و تعامل شایسته نیروهای مسلح با پلیس در استان و حمایت مسئولان از ناجا بیان داشت: این مهم اردبیل را به یکی از استان های امن کشور تبدیل کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز